در ایوان شمس ؛
روز تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی و رسمیت مذهب تشییع در ایران به عنوان روز ملی اردبیل برگزیده شده است و هر ساله آئین بزرگداشت این روز در اردبیل و تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 23 July 2016
مراسم بزرگداشت روز ملی اردبیل روز سه شنبه 5 مرداد در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی خانه استان اردبیل مراسم روز ملی اردبیل روز سه شنبه 5 مرداد از ساعت 18 در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت روز ملی اردبیل 5 مرداد

این مراسم که شامل معرفی خانه استان اردبیل و رونمایی از نشان این نهاد مردمی، سخنرانی دکتر میرجلال الدین کزازی با موضوع اردبیل در شاهنامه و اجرای موسیقی سنتی عاشیق شهبازی و تقدیر از چهره های برتر پزشکی استان اردبیل خواهد بود با حضور اردبیلی‌های مقیم تهران و مسئولین استانی و مفاخر استان در تهران برگزار می‌گردد.

پیش از این آئین بزرگداشت نیز نشست هم‌اندیشی با موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با حضور دکتر خدابخش استاندار اردبیل و مسئولین استانی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری دولتی و سرمایه‌گذاران خصوصی در تالار اشراق مجموعه ایوان شمس برگزار خواهد شد.

گروه سرمایه‌گذاری شستا، گروه سرمایه‌گذاری بانک کشاورزی، گروه سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان، گروه سرمایه‌گذاری هتل‌های هما و سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست خواهند بود.

روز تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی و رسمیت مذهب تشییع در ایران به عنوان روز ملی اردبیل برگزیده شده است و هر ساله آئین بزرگداشت این روز در اردبیل و تهران برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اردبیلی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اردبیلیان ساکن تهران برای حضور در برنامه های تهران به کجا باید مراجعه کنند؟؟؟؟ اطلاع رسانی؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار