مشاور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال 19 هزار میلیارد تومان در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی پیش‌بینی شده تا هزینه شود.
کد خبر: ۲۶۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 23 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علیرضا احمدزاده صبح امروز در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: ما در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی متولی امر درمان بیش از 41 میلیون نفر جمعیت بیمه شده در کشور هستیم که در حقیقت نیمی از جمعیت کشور را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خدمات ارائه می‌کنیم، افزود: این خدمات در بیمارستان‌های ملکی و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به شکل رایگان و بدون فرانشیز و در حوزه خدمات غیرمستقیم نیز با انعقاد قرارداد با مراکز طرف حساب سعی می‌کنیم تا خدمات مطلوب و کیفی به هموطنانمان ارائه کنیم.

مشاور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال 19 هزار میلیارد تومان در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی پیش‌بینی شده تا هزینه شود.

احمدزاده تصریح کرد: در کل کشور ما با 45 هزار مرکز تشخیصی و درمانی دولتی و غیردولتی طرف قرارداد هستیم و در کنار آن در قالب 70 بیمارستان، هفت دی‌‌کلینیک، 284 درمانگاه درمانی، عمومی، تخصصی و فوق کلینیک به هموطنانمان ارائه خدمات می‌کنیم.

وی یادآور شد: در سالی که در آن قرار داریم قرار است 19 هزار میلیارد تومان در بحث درمان در سازمان تامین اجتماعی هزینه شود.

مشاور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی دغدغه اصلی این معاونت را دسترسی راحت و بدون دردسر بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به امکانات فراهم شده و ارتقای کیفی خدمات ارائه شده اعلام کرد و افزود: ما هم در بخش درمان مستقیم تلاش و هدف‌گذاری‌مان این است و با همکاری سایر مراکز درمانی و بهداشتی سعی داریم بیمه‌شدگان از خدماتی که دریافت می‌کنند ابراز رضایت کنند.

احمدزاده افزود: در این زمینه نوسازی و تجهیز مراکز بیمارستانی و مجموعه‌های پزشکی و غیرپزشکی این سازمان و همچنین نوسازی ناوگان آمبولانس در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در دو سال اخیر 180 دستگاه آمبولانس در کل کشور و در بیمارستان‌های تامین اجتماعی توزیع شده و در کنار آن در حد وسع و توان سعی کردیم تا تجهیزات و امکانات پزشکی و درمانی مطلوبی را فراهم کنیم.

مشاور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: سال گذشته 120 میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها هزینه شد و در کنار آن سعی کردیم زمینه فناوری اطلاعات و اقدامات الکترونیکی مناسبی را در بیمارستان‌ها فراهم کنیم که در این زمینه خرید برخی از تجهیزات و دستگاه‌های نوین رادیولوژی مدنظر قرار گیرد.

احمدزاده گفت: حذف فیلم در دستگاه رادیولوژی با استفاده از سیستم جدید الکترونیکی و تبدیل دستگاه از آنالوک به دیجیتال مورد توجه قرار گرفته تا به جای فیلم در قالب تجهیزات رادیولوژی بتوانیم در یک شبکه الکترونیکی مناسب تصاویر را در اختیار پزشکان قرار دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار