فرماندار شهرستان گرمی گفت: برنامه «آتا اوی» در حقیقت دورهمی بزرگان و دلسوزان شهرستان گرمی است تا بتوانند برای توسعه این شهرستان مرزی هرچه از دستشان بر می‌آید، انجام داده و از آن مضایقه نکنند.
کد خبر: ۲۶۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 23 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آتا اوی (خانه پدری) در روز ششم مردادماه که به نام روز گرمی نامگذاری شده است، اظهار کرد: ما سعی کردیم تا از همه افراد صاحب نفوذ، مسؤول، دارای جایگاه و علاقمند به توسعه شهرستان گرمی در قالب همایش آتا اوی دعوت کنیم که در صورتیکه افرادی از این دعوت‌ها فراموش شدند، باید خودشان با احساس مسئولیت در این برنامه حضور پیدا کرده و نقش تأثیرگذار خود را در توسعه شهرستان گرمی به خوبی نشان دهند.

وی با بیان اینکه این گردهمایی روز ششم مردادماه صبح و بعداز ظهر در شهرستان گرمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: ‌این همایش عمومی برای معرفی ظرفیت‌های توسعه گرمی صبح از ساعت 10:30 دقیقه ششم مرداد در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور و بعد از ظهر نیز با برگزاری بازی‌های بومی، محلی و معرفی توانمندی‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های توسعه و عرضه محصولات تولیدی شهرستان گرمی در سد گیلارلوی این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار گرمی گفت: اولین اثربخشی همایش آتا اوی، طبابت فرزندان متخصص و فوق تخصص گرمی در مناطق محروم و دورافتاده گرمی است که دکتر اسدالله سلطان‌زاده از ششم مرداد، عده‌ای از فرزندان گرمی (متخصص و فوق تخصص) خارج از گرمی، یک روز در ماه طبق زمانبندی و با اطلاع قبلی در شهر گرمی طبابت می‌کنند.

رحیمی‌زاد افزود: امیدواریم با فضاسازی مناسب و واقعی (نه احساسی) از این نشست، محیط شهری و محوطه‌های گردشگری را پاک نگهداریم و با روحیه مهربانی و صمیمیت با همشهریان مهاجرت کرده برخورد کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از آنجایی که در این نشست بناست هیأت مؤسس خانه توسعه شهرستان گرمی تعیین شوند، ضرورت دارد دوستانی که می‌توانند در این مسیر وقت بیشتری بگذارند یا خودشان پیشقدم شوند یا افراد مؤثر را معرفی کنند، تا آماده شوند.

فرماندار شهرستان گرمی اضافه کرد: ما در قالب این برنامه‌ها و همایش‌ها سعی داریم تا بستر خوبی را در توجه و بها دادن گروه‌های مختلف جامعه به راهبرد توسعه شهرستان گرمی در نظر گرفته و به آن بها بدهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار