همزمان با گرامیداشت هفته استان اردبیل نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۲۶۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 23 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این نمایشگاه که عصر امروز و در نگارخانه خطایی اردبیل گشایش یافت، هنرمندان با سرپرستی استاد بدایتی گرد هم آمدند تا آثار ارزشمند و فاخر خود را در عرصه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در معرض نمایش بگذارند.

در این نمایشگاه سعی شده بیش از 130 نوع سنگ قیمتی که از سنگ‌های ارزشمند و ناب اردبیل است، به معرض دید علاقمندان گذاشته شود تا علاقمندان بتوانند از این نمایشگاه که به مدت 10 روز در نگارخانه خطایی اردبیل برپا می‌شود، دیدن کنند.

دبیر بزرگداشت روز استان اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه به عنوان برنامه گرامیداشت روز استان اردبیل اظهار کرد: ما در این هفته بیش از 20 برنامه متنوع در محورهای فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، تاریخی و هویتی تدارک دیدیم که در دو مکان مجتمع فدک و محوطه اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به شکل شایسته برگزار می‌شود.

توحید دلاورقوام تصریح کرد: در این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم تا تاریخ و هویت واقعی اردبیل را به شایستگی نشان دهیم و به همه ایران ابعاد مختلفی از این تاریخ و فرهنگ اصیل را که حتی فراتر از مرزهاست، معرفی کرده و بشناسانیم.

وی گفت: ما مدعی آن هستیم که آیین‌های بزرگداشت روز استان اردبیل در حقیقت چهره ملی‌تر به خود گرفته و حکایت از یک حرکت بی‌نظیر و ارزشمندی است که تاریخ گواه عظمت و جایگاه بی‌بدیل آن است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار