برنامه فرهنگی به مناسبت هفته اردبیل ، جلسه پدافند غیر عامل ، نشست زمین خواری از جمله برنامه هایی هستند که امروز در اردبیل خبری می شوند.
کد خبر: ۲۶۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 24 July 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا ، صبح امروز جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با حضور استاندار اردبیل و معاون بسیج و امور استان های پدافند غیرعامل کشور در استانداری برگزار می شود.
همچنین کارگاه پدافند غیر عامل نیز پس از این نشست با حضورکارشناسان دستگاههای اجرایی استان برگزار می شود.
پیش از ظهر یکشنبه همچنین در تداوم جلسات زمین خواری و صیانت از منابع طبیعی نشست مسئولان استان در این زمینه در استانداری اردبیل برگزار می شود.
آیین های هفته اردبیل که از روز گذشته دراستان شروع شده است عصر امروز در اردبیل با برخی مراسم از جمله رونمایی از کتاب «یک خواهش کوچک» نوشته سیروس ابراهیم زاده در نگارخانه شیخ صفی اردبیلی ادامه می یابد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اردبیل آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33717061 و 33717062 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33717060 ارسال کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار