عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شورای شهر حق ندارد به بهانه انتخاب سرپرست شهرداری با آبرو و حرمت افراد بازی کرده و یا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد.
کد خبر: ۲۶۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 24 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اسفندیار هوشیار شامگاه شنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: رئیس شورای شهر اردبیل حق ندارد به نمایندگی از اعضای شورای شهر برخی موضوعاتی که به مصلحت است و برخی که به مصلحت نیست با دید و نظر خود پیگیری کرده و یا بخواهد آن را انجام دهد در حالی که باید تک تک اعضای شورای شهر نظر خود را به صورت شفاف و روشن در این باب اعلام کنند.

وی افزود: به هیچ‌وجه روند چند روز اخیر شورای شهر و استیضاح شهردار و انتخاب سرپرست و امروز برکناری او جلساتی قابل قبول نیست چرا که نباید با آبروی افراد بخواهیم برخورد کنیم.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر حق ندارد به بهانه انتخاب سرپرست شهرداری با آبرو و حرمت افراد بازی کرده و یا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد.

هوشیار یادآور شد: چه بسا با سرپرست جدید نیز چنین برخوردی انجام شود بلکه بهتر است از قانون تبعیت کرده و نسبت به آن تمکین کنیم و اگر خطایی نیز انجام شده به خاطر کار کرده و آبروی ریخته شده از مردم عذرخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفم برای شورای چهارم که تصمیمات آن در پشت پرده گرفته می‌شود، ادامه داد: نباید چنین رویه‌ای در شورای شهر حاکم باشد بلکه همه افکار عمومی و رسانه‌ها در جریان جزئیات تصمیم‌گیری‌ها و روند کارها قرار گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: آنهایی که قبل از استیضاح شهردار اردبیل بر سینه خود زده باید امروز مدافع آبروی مدیر و مسؤولی باشند که به خاطر بی‌کفایتی شورای شهر آبرویش به خطر افتاده و ضرورت دارد از این حریم دفاع شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار