فرماندار خلخال گفت: بسیج سپاه در اجرای برنامه های فرهنگی این شهرستان رتبه اول استان اردبیل را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۲۶۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 24 July 2016

به گزارش ایرنا ، علی نظری شیخ احمد روز یکشنبه در جلسه ستاد اعزام کاروان های راهیان نور خلخال افزود: بسیج سپاه خلخال در اجرای مطلوب برنامه های سالانه فرهنگی از جمله اعزام کاروان های نور به مناطق عملیاتی کشور همواره پیشقدم بوده و به طور مناسبی برنامه های فرهنگی این شهرستان را پیش برده است.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مختص سپاه و یا اداره و ارگان خاصی نیست گفت: انتظار می رود مسوولان دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور همانند بسیج سپاه به وظیفه خود عمل کرده و ستاد اعزام کاروان های نور خلخال را یاری کنند.
او با اشاره به وضعیت نابسامان اجتماعی و بی ثباتی کشورهای مسلمان همسایه ایران افزود: ثبات او منیت موجود در کشورمان در سایه وجود فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه و تقویت این فرهنگ در بین نسل جوان و امروزی جامعه حاصل شده است.
فرماندار خلخال گفت: بسیج سپاه خلخال در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز همانند برنامه های فرهنگی سرآمد سایر شهرستان های استان اردبیل است طوری که در سال جاری شهرستان خلخال به عنوان شهرستان برتر استان اردبیل در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی از سوی استانداری انتخاب شده است.
سرهنگ مصطفی کریمی ، فرمانده مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این جلسه از اعزام 450 نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
وی با دعوت از مسوولان اجرایی شهرستان برای همکاری لازم برای اعزام این کاروان افزود: هزینه اعزام دو یا پنج نفر از زائرین این کاروان به عهده دستگاه های اجرایی این شهرستان بوده و مسوولان دستگاه های اجرایی می توانند دو نفر از کارکنان خود را انتخاب و همراه این کاروان به مناطق عملیاتی غرب اعزام کنند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار