مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: با پایان زمان دریافت آثار خبرنگاران برای حضور در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل در مجموع 310 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
کد خبر: ۲۶۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 24 July 2016

هادی صباغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با اتمام زمان فراخوان جشنواره و جمع‌بندی از آثار ارسالی از مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل، داوری جشنواره از سه‌شنبه پنجم مردادماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ سعی کردیم داوری‌ها به صورت استانی انجام شود تا بهترین آثار در بخش‌های مختلف برگزیده شود.

مدیر خانه مطبوعات استان با بیان اینکه این جشنواره 17 مردادماه همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود، گفت: ما این جشنواره را در بخش مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در حوزه سرمقاله، یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و بخش ویژه مربوط به شعار سال گذشته و امسال حوزه دین و ورزش برگزار می‌کنیم.

صباغی در مورد برپایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در استان اردبیل افزود: تا هفتم مردادماه رسانه‌هایی که نسبت به رزرو غرفه در نمایشگاه اقدام نکردند، فرصت دارند تا درخواست خود را تا هفتم مردادماه اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ اولویت با رسانه‌هایی است که زودتر اقدام کرده و اقدام به درخواست و رزرو غرفه کنند.

صباغی اضافه کرد: نمایشگاه نیز طی روزهای 16 و 17 مردادماه برگزار شده و اصحاب رسانه استان می‌توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

در مراسمی که طی روزهای گذشته برگزار شد، از تندیس نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل رونمایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار