در جلسه معارفه با حضور رئیس و اعضای شورای شهر؛
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تمامی همکاران شهرداری را به همکاری و تعامل با سرپرست جدید توصیه کرد و گفت: تاکید می کنم امورات روزمره شهرداری به هیچ وجه تحت تاثیر حاشیه سازی ها قرار نگرفته و کلیه سازمان ها، مدیریت ها و معاونت ها به وظایف خود بپردازند تا موجبات نگرانی شهروندان فراهم نشود.
کد خبر: ۲۶۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 25 July 2016

در جلسه ای با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری، قدرت سیفی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل معرفی شد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، به دنبال استعفای سید مرتضی صفوی از سمت سرپرستی شهرداری؛ زکی الله خوشبخت، رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری اردبیل که پیش از ظهر روز دوشنبه چهارم مرداد در محل اتاق جلسات شهرداری برگزار شد، در سخنانی با اذعان به اینکه ما نمی توانیم نسبت به مسوولیت های قانونی خود و نسبت به سرنوشت شهر بی تفاوت باشیم، اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای شهر و به اتفاق همکاران در شورای شهر به این نتیجه رسیدیم که مسوولیت سرپرستی را به عهده مهندس قدرت سیفی بسپاریم.

قدرت سیفی به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل معرفی شد

وی با بیان اینکه طی مشورت های صورت گرفته اعضای شورای شهر با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، این مسوولیت را به وی سپردیم، تصریح کرد: مهندس سیفی با علم بر فضای موجود حاصل از حاشیه سازی تنش آفرینان و پس از تفکرات لازم این مسوولیت را متقبل شد و ما هم پس از این مرحله، با جدیت و دقت به سراغ بررسی و شور در ارتباط با انتخاب شهردار اردبیل خواهیم رفت.

خوشبخت انتقادات پیرامون برخی تصمیمات شورای شهر را یادآور شده و با اذعان به اینکه تمامی مصوبات شورای شهر در کمیته انطباق مورد بررسی قرار می گیرد و اگر هم خلاف مقرارت و قانون باشد به شورا ارجاع داده می شود، افزود: لذا در نهایت این کمیته انطباق است که تشخیص می دهد مصوبه شورای شهر اصلاح یا اعمال شود.

وی تمکین شورای شهر اردبیل به قوانین و احترام این شورا به قانون را خاطرنشان کرد و افزود: بنابراین و بر اساس ماده 73 قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای اسلامی ما در ارتباط با انتخاب سرپرست بر خود وظیفه دانستیم که شهرداری بلاتکلیف نماند و خیر و صلاح شهر هرچه باشد به آن سمت می رویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پایان سخنان خود تمامی همکاران شهرداری را به همکاری و تعامل با سرپرست جدید توصیه کرد و گفت: تاکید می کنم امورات روزمره شهرداری به هیچ وجه تحت تاثیر حاشیه سازی ها قرار نگرفته و کلیه سازمان ها، مدیریت ها و معاونت ها به وظایف خود بپردازند تا موجبات نگرانی شهروندان فراهم نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار