رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: کارگاه‌های آموزشی هنرمندان در رشته‌های مختلف نظیر تصویربرداری، داستان‌نویسی و بازیگری تئاتر در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 26 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در جلسه شورای مرکزی انجمن تئاتر بسیج استان اردبیل اظهار کرد: ما این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی را همزمان با فصل تابستان و با هدف توانمندی هنرمندان در رشته‌های مختلف برگزار می‌کنیم.

وی گفت: یکی از ماموریتهای مهم سازمان بسیج هنرمندان در سال جاری برگزاری کار گاههای آموزشی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: کارگاه‌های آموزشی هنرمندان در رشته‌های مختلف نظیر تصویربرداری، داستان‌نویسی و بازیگری تئاتر در اردبیل برگزار می‌شود.

دشتی افزود : سازمان بسیج هنرمندان در تلاش است با تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی در تعالی هنر دینی قدم‌های مؤثری بردارد که در این راستا دانشکده هنر انقلاب اسلامی را راه اندازی کرده است.

وی یادآور شد: اولین ورودی‌های این دانشکده در رشته‌های کارگردانی و نویسندگی فارغ‌التحصیل شدند و برای سایر رشته‌ها هم برنامه‌ریزی شده است که بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز عرصه فرهنگ و هنر کشور از طریق تامین خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید سازمان مبنی بر تربیت هنرمندان اخلاق‌مدار کارگاه‌های آموزشی رشته‌های مختلف هنری در استان پیش‌بینی شده است که کارگاه‌های آموزشی تصویربرداری، داستان‌نویسی و بازیگری تئاتر در شهر اردبیل آغاز شده است و بقیه کارگاه‌ها هم به مرور زمان برگزار خواهد شد.

دشتی گفت : این کارگاه‌ها از ساعت 16:30 الی ساعت 19 روز چهارشنبه و پنجشنبه در محل کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردبیل واقع در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: کارگاه‌های آموزشی بسیج به صورت رایگان در تمام سطوح سنی برگزار می‌شود که علاقمندان به شرکت در کلاس‌های آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانون بسیج هنرمندان محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار