عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بعید است که به این زودی‌ها شهردار اردبیل انتخاب شود، بلکه هنوز چندین مرحله از انتخاب شهردار جدید اردبیل باقی مانده است.
کد خبر: ۲۷۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 14 August 2016

سالار شاکردر گفت‌و گو با فارس در اردبیل با رد اظهارات برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه شهردار اردبیل ظرف روزهای آینده انتخاب می‌شود، اظهار کرد: معلوم نیست عده‌ای چرا این‌گونه حرف می‌زنند در حالی که هنوز نامه اصرار شورای شهر بر مصوبه‌اش در استیضاح شهردار اردبیل به فرمانداری نرفته و در این زمینه باید مرحله تأیید یا رد مصوبه در فرمانداری و ارسال آن به هیأت حل اختلاف انجام شود سپس با اعلام نظر هیأت حل اختلاف می‌توان در مورد گزینه‌های جدید شهرداری اردبیل بحث و بررسی کرد.

وی تصریح کرد:‌ به هیچ وجه شورای شهر اردبیل با این پروسه طولانی در انتخاب شهردار اردبیل عجله‌ای ندارد، بلکه با طی شدن مراحل قانونی و تعیین گزینه‌ها در روزهای آینده برای انتخاب شهردار جدید تصمیم‌گیری می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با رد برخی از اسامی منتشر شده مبنی بر گزینه‌های نهایی شهرداری اردبیل گفت: اغلب این اسامی گمانه‌زنی است و به هیچ وجه اعضای شورای شهر هنوز به مصادیق در انتخاب شهردار جدید و اسامی وارد نشدند چرا که هنوز ما منتظر طی شدن مراحل قانونی برای اعلام نظر قطعی در مورد استیضاح هستیم سپس در مورد انتخاب شهردار جدید تصمیم‌گیری می‌شود.

شاکر اضافه کرد: حداقل این پروسه یک مدت زمان 10 تا 15 روز به طول می‌انجامد و به نظر می‌رسد انتخاب شهردار جدید نیز براساس این پروسه در ماه آینده انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
ازماست که برماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار