رئیس شورای شهر اعلام کرد که شهردار اردبیل ازمیان دو گزینه نهایی انتخاب خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 16 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل، زکی‌الله خوشبخت پس از پایان جلسه غیرعلنی فوق‌العاده شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار اردبیل در جمع خبرنگاران بیان داشت: از این دو گزینه یکی اصولگرا و دیگری اصلاح‌طلب است که ما تلاش می‌کنیم با انتخاب گزینه برتر روز سه شنبه در جلسه رسمی و فوق‌العاده‌ای که به همین منظور برگزار می‌کنیم شهردار اردبیل را تعیین و معرفی کنیم.
وی که شامگاه دوشنبه سخن می گفت روش انتخاب را گزینشی از بین دو کاندیدای اصلی عنوان کرد و گفت: ما امروز در جلسه فوق‌العاده غیرعلنی شورای شهر به همراه اعضای پارلمان محلی به این نتیجه رسیدیم تا با دریافت برنامه از هر دو نفر گزینه نهایی‌مان را معرفی کنیم.
اکبر نیکزاد یا احمد کنعان‌پور دو گزینه‌ مطرح شهرداری اردبیل
به نوشته فارس، اما آنچه که از خروجی جلسه فوق‌العاده غیرعلنی شورای شهر و صحبت‌های اعضای پارلمان محلی معلوم شد گزینه اصولگرای شورای شهر برای شهرداری اردبیل اکبر نیکزاد و گزینه اصلاح‌طلب احمد کنعان‌پور است که گفته می‌شود گزینه اصلاح‌طلب گزینه معرفی شده و نزدیک به دولت است و اکبر نیکزاد را که بخشی از تمرکز و تاکید اصلی اعضای شورا بر او است از اصلی‌ترین کاندیداهای کسب تصدی شهرداری اردبیل محسوب می‌شود.
اکبر نیکزاد که پیش از این نیز در سمت شهرداری و استانداری اردبیل حاضر شده بود قصد دارد دوباره کلیددار ساختمان شهرداری در میدان ورزش اردبیل باشد تا در یک مسئولیت جدید در اردبیل بتواند کارنامه‌ای را از خود به نمایش بگذارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خداجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
واقعا بسی جای تعجب است که در پایان یک جلسه شورای شهر رئیس یک چیز می گوید و شاکر یک چیز دیگر
یکشیون میگه به زودی شهردار انتخاب میشه یکی میگه به این زودی محقق نمیشه بعدش هم امروز خوشبخت از 2 نفر برای شهرداری اردبیل پرده برداری می کند

وای به حال این شهر با این شورا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار