وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت پرسرعت نرخ خود را بین 17 تا 30 درصد کاهش دهند.
کد خبر: ۲۷۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 16 August 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود واعظی در بدو ورود به اردبیل در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما سعی کردیم با رایزنی‌هایی که در یک ماه گذشته انجام شد نرخ اینترنت را که توسط شرکت‌های مختلف در قالب بسته‌هایی ارائه می‌شود کاهش دهیم و انتظار داریم خود این شرکت‌ها نیز بسته‌هایشان را ارزان کنند.

وی با بیان اینکه اینترنت ثابت بنا به حجمی که مورد در خواست مشترکان است بین 17 تا 30 درصد کاهش پیدا می‌کند و در مورد اینترنت تلفن همراه نیز قرار است 20 درصد کاهش قیمت اتفاق بیفتد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت پرسرعت نرخ خود را بین 17 تا 30 درصد کاهش دهند.

واعظی افزود: البته این موضوع بستگی به حجم بسته خریداری شده دارد که از سوی مشتریان انجام می‌شود.

وی در مورد کانال تلگرام و رسمی بودن یا نبودن آن بیان کرد: دولت نمی‌تواند فعالیت در این کانال را تأیید و یا رد کند، زیرا کانال تلگرام نیز امروزه در کنار سایر شبکه‌ای رسمی برای امر اطلاع‌رسانی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: تا جایی که فعالیت در این کانال‌ها سالم باشد و منطبق بر اهداف و مقرارت کشور صورت بگیرد قانونی است وگرنه جلوی این فعالیت‌ها گرفته می‌شود.

واعظی تصریح کرد: ما فکر می‌کنیم دسترسی آزاد به اطلاعات حق قانونی مردم است و این زمینه ارتقای حقوق شهروندان را نیز فراهم خواهد کرد.

وزیر ارتباطات دولت یازدهم به سفر خود به استان اردبیل در آستانه هفته دولت اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم به ما أاموریت داده تا با سفر به استان‌ها نسبت به افتتاح پروژه‌ها و دیدارهای مردمی اقدام کنیم که بنده نیز در این زمینه به نمایندگی از اعضای هیأت دولت در این استان حضور پیدا کردم.

واعظی بیان کرد: قطعاً در این سفرها مشکلات و نارسایی‌ها ارزیابی خواهد شد تا در حدی که در توان ما است بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم و افتتاح‌هایی که انجام می‌شود مردم از ثمرات آن استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
چرادروغ مگی سرعت به شدت پایین امده دروغ بس مردم خسته شدهاند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار