شهردار منتخب اردبیل درتماس تلفنی با معاون مالی و اداری شهرداری، نخستین دستور غیررسمی خود را صادرکرد.
کد خبر: ۲۸۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 21 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل، مهندس اکبر نیکزاد هفته پیش و در جلسه فوق العاده پس از برکناری لطف اللهیان از سوی شورای اسلامی شهر اردبیل به این سمت انتخاب شد.
طبق قانون قرار است بعد از تایید استانداری اردبیل و وزارت کشور حکم شهردار جدید ابلاغ و نیکزاد به صورت رسمی کار خود را آغاز کند.
خبرنگار تابناک اردبیل کسب اطلاع کرد که شهردار منتخب اردبیل، قبل از صدور حکم و معارفه رسمی و بدون این که در انتظار این فرایند باشد روز گذشته دستور اداری غیررسمی صادر کرده است.
یک مقام آگاه همچنین اعلام کرد که اکبر نیکزاد به عنوان شهردارمنتخب اردبیل در جریان سفر 3 روزه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با آنها دیدار و گفتگو کرده و از این کمیسیون قول مساعدت برای وصول مطالبات شهرداری از ادارات دولتی اردبیل اخذ کرده است.
به گزارش تابناک اردبیل، شهردار منتخب اردبیل با درک اهمیت و حساسیت مستندسازی وصول مطالبات شهرداری از ادارات دولتی با معاون مالی و اداری شهرداری اردبیل تماس تلفنی برقرار کرده و از او خواسته است تا بدون فوت وقت نسبت به مستندسازی طلب های شهرداری از ادارات دولتی اقدام کند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.
هم اکنون شهرداری اردبیل به صورت سرپرستی اداره می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بونا دیلر آت المامش آخورن چکمگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار