مدیر منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: با همت و تلاش مهندسان و متخصصان بومی بخشی از طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه شیشه‌ای شد.
کد خبر: ۲۸۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 24 August 2016
پل معلق

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از تسنیم، جواد قربانی در نشست خبری با حضور خبرنگاران در دفتر پل معلق اظهار داشت: در حال حاضر با به کارگیری دانش فنی مهندسان و متخصصان بومی بخشی از پل معلق مشگین‌شهر شیشه‌ای شد که این بخش از دو لایه شیشه‌ ای از جنس پلی کربنات و سکوریت تشکیل شده که با توجه به استقبال مسافران و گردشگران در آینده‌ای نزدیک تمام طول پل معلق که شامل 365 متر است شیشه‌ای می‌شود.

وی تصریح کرد: از شروع فصل گردشگری تاکنون شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی از پل معلق هستیم که به سبب شیشه‌ای شدن بخشی از پل و بالا رفتن هیجان پیاده روی بر روی دره خیاو چایی در ارتفاع 80 متری بر تعداد بازدید کنندگان پل معلق تاثیر بسزایی دارد که در صدد هستیم با افزایش امکانات رفاهی و گردشگری در مجموعه پل معلق میزبان شایسته‌ای برای توریست‌ها از اقصا نقاط ایران و دنیا باشیم.

مدیر پروژه منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی از قرعه کشی بزرگ 50 میلیون ریالی بلیط پل معلق خبر داد و گفت: قرعه کشی 50 میلیون ریالی بمناسبت عید سعید قربان در محوطه سایت A پل معلق برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با ارسال شماره سریال بلیط پل معلق به شماره پیامکی 50002218165 در این قرعه کشی شرکت کنند و نیز محدودیتی برای شرکت وجود ندارد و یک نفر می‌تواند با خرید چندین بلیط شانس برنده شدن خود را افزایش دهد.

قربانی افزود: مراسم قرعه کشی طی یک ویژه برنامه شاد فرهنگی بمناسبت عید سعید قربان با حضور خواننده معروف و برنامه‌های مفرح و متنوع در محوطه سایت A برگزار می‌شود که انتظار می‌رود همانند سایر برنامه‌های فرهنگی پل معلق مورد استقبال خیل کثیری از گردشگران و همشهریان واقع شود.

وی از برگزاری جشنواره ملی فطیر در پل معلق نیز خبر داد و  اظهار کرد: طی جلساتی با مقامات ارشد شهرستان مشگین‌شهر اولین جشنواره ملی فطیر با حضور داوران ملی و عکاسان از سراسر ایران در پل معلق برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار