امام جمعه نیر با بیان اینکه اعمال حرام مصادیق مختلفی می تواند داشته باشد، گفت: تخریب ، توهین و انکار خدمات دولت مصداق بارز اعمال حرام است.
کد خبر: ۲۸۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 25 August 2016

  حجت الاسلام میکائیل مقدسی، درحاشیه آیین افتتاح همزمان پروژه های شهرستان نیردر گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:با اینکه اعتقاد به مظلوم واقع شدن شهرستان نیر و بی توجهی به ظرفیت های این منطقه دارم ولی تخریب ، توهین و انکار خدمات ارائه شده توسط دولت را مصداق بارز اعمال حرام می دانم.
وی با تاکید بر اینکه تخریب ها هیچ گاه در توسعه یک منطقه نقشی ایفا نکرده بلکه نقدهای سازنده و با انصاف بوده که همیشه راه توسعه را هموارتر می کند، افزود: پشتیبانی از دولت واجب است و می توان با نقدهای منصفانه و سازنده زمینه توسعه روز افزون کشور را فراهم کرد.
امام جمعه نیر مشهود بودن ضعف زیرساخت های روبنایی و زیربنایی در این شهرستان را یادآور شد و بیان داشت: مناطق گردشگری نیر سرمایه هایی هستند که در سایه بی توجهی ها به هدر رفته و فرصت سوزی می شوند.
حجت الاسلام مقدسی ادامه داد: هفته دولت فرصت و بهانه ای برای بازنگری جدی تر در اجرای منویات و تاکیدهای مقام معظم رهبری در بحث توسعه پایدار کشور و همچنین فرصتی برای بیان خدمات ارائه شده به مردم است.
وی با بیان این مطلب که عدالت محوری در تخصیص بودجه به شهرستان ها باید سرلوحه مسئولان باشد، خاطر نشان کرد: انتظار حمایت بیشتری از مسئولان دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان نیر داریم.
نیر در جنوب غرب اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار