رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: در دموکراسی باید اصل صداقت مدنظر باشد نه اینکه بخواهیم با سیاسی‌کاری افکار عمومی را فریب دهیم.
کد خبر: ۲۸۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 25 August 2016
 

سالار شاکر در گفت‌وگو با فارس در اردبیل، اظهار کرد: برخی آقایان زمانی که رأی مردم به رئیس جمهور شدن روحانی، استاندار شدن خدابخش و فرماندار شدن زنجانی می‌انجامد، آن‌را موهبت الهی به شمار می‌آورند اما زمانی که منتخبان این مردم در پارلمان محلی در قالب یک اختیار قانونی دست به تغییر و تعویض شهردار می‌زنند، کار سیاسی تلقی می‌شود.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: در دموکراسی باید اصل صداقت مدنظر باشد نه اینکه بخواهیم با سیاسی‌کاری افکار عمومی را فریب دهیم.

وی روند انتخاب شهردار جدید و پروسه استیضاح شهردار را دارای فرآیند قانونی اعلام کرد و ادامه داد: ما شهردار سابق اردبیل را با هفت رأی شهردار کردیم و با 9 رأی نیز او را استیضاح و برکنار کردیم که این خاصیت دموکراسی است و آنهایی که فضاسازی کرده و تنش ایجاد می‌کنند، باید بدانند که به رأی اکثریت باید احترام گذاشت.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر با انتقاد از هجمه شبکه‌های مجازی علیه شورای شهر اردبیل و تهمت‌زنی‌های ناروا تصریح کرد: بنده یقین دارم اعضای شورای حل اختلاف دارای شخصیت برجسته حقوقی و سیاسی هستند که امیدواریم با تشخیص صحیح آنها پرونده استیضاح بسته شده و شهردار جدید اردبیل بتواند در فرصت باقی‌مانده از فصل کاری روند را پیگیری کند.

شاکر اضافه کرد: همان قانونی که استاندار اردبیل و فرماندار اردبیل را به این سمت برگزیده، به ما نیز اختیار داده تا شهردار را استیضاح و حتی تعویض کنیم که امیدواریم همه به قانون پایبند باشند و خارج از قانون همه تمایلات و خواسته‌های نفسانی خود را کنار بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار