همزمان با هفته دولت با هدف تجهیز و توسعه امکانات مدارس کاروان امید در قالب هفت دستگاه کامیون به مدارس شهرستان‌های اردبیل اعزام شد.
کد خبر: ۲۸۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 25 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از مهر، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل در مراسم بدرقه کاروان امید تصریح کرد: به منظور ایجاد نشاط آفرینی و توسعه کیفی خدمات آموزشی تجهیزاتی خریداری شده است.

احمد ناصری با اشاره به هزینه کرد ۱۳ میلیارد ریالی در خرید ۷۰۰ قلم کالای آموزشی، فرهنگی و تجهیزات نوشت‌افزار اضافه کرد: این تجهیزات در قالب کاروان‌های امید راهی تعدادی از مدارس استان شده است.

وی اولویت اعزام کاروان امید را مدارس محروم و کمتر برخوردار عنوان و اضافه کرد: در این راستا مهم‌ترین نیازمندی مدارس احصا شده و تجهیزات بعد از خرید برای استفاده در سال تحصیلی جدید توزیع می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اذعان به اینکه شعار سال تحصیلی جدید ارتقا کیفیت آموزش‌وپرورش با مشارکت عمومی است، ادامه داد: آموزش‌وپرورش به دنبال توسعه کیفی خدمات خود است و به همین منظور از هرگونه امکان استفاده می‌شود.

ناصری تأکید کرد: در تأمین تجهیزات مدارس علاوه بر نوسازی مدارس و آموزش‌وپرورش استان، خیرین نیز مشارکت داشتند و این اقدام خیرین قابل‌تقدیر است.

وی متذکر شد: کاروان امید یک حرکت نمادین برای نشاط آفرینی تحصیلی در مدارس است و انتظار می‌رود سال تحصیلی پررونقی در ۱۹ ناحیه آموزشی استان آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار