در جلسه مشترک مدیران کل هواشناسی استان و صدا و سیمای مرکز اردبیل راهکارهای پخش زنده هواشناسی از استودیو خبر صدا و سیما بررسی شد.
کد خبر: ۲۸۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 25 August 2016

علی دولتی مهر مدیر کل هواشناسی استان در این دیدار از خرید و تجهیز سیستم نرم افزار اعلام خبر زنده هواشناسی خبر داد و گفت: در صورت مساعدت مسئولان استان برای اجرای کامل این طرح که به 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد اخبار هواشناسی به صورت زنده از استودیو خبر صدا و سیما پخش خواهد شد.
وی همچنین نصب سیستم کت 2 در فرودگاه اردبیل برای اعلام دقیق وضعیت جوی فرودگاه اردبیل برای نشست و برخاست هواپیما با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال ، پیشرفت فیزیکی 80 درصدی نصب رادار در اتفاعات شون دره سی گرمی برای اعلام دقیق ، لحظه ای و نقطه به نقطه وضعیت جوی استان و شهرها و راه اندازی ساختمان هواشناسی در فرودگاه اردبیل و پارس آباد را از جمله اقدامات این اداره کل در 2 سال گذشته اعلام کرد.
در این جلسه عبدالله مددی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با تجلیل از همکاری مستمر کارشناسان هواشناسی استان با بخش های خبر،سیما ورادیو آمادگی همه جانبه صدا و سیما را برای پیگیری مشترک تامین بودجه لازم از طریق مسئولان استانی برای پخش زنده اخبار هواشناسی از استودیو خبرتلویزیونی اعلام کرد.
مدیر کل صدا و سیما توجه ،نیاز و استقبال مردم از اخبار هواشناسی را یادآورشد افزود: به همین دلیل خبر هواشناسی جزو بخش های ثابت اخباررادیو وتلویزیون است بنابر این برای ارتقا سطح کیفی و کمی این خبرها و اهمیت پیش بینی های مختلف از جریانات جوی واطلاع رسانی به موقع به مردم استان ،مسافران وگردشگران لازم است همه دست به دست هم دهند و مشکل تجهیزاتی لازم را حل کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار