اکبر نیکزاد شهردار منتخب اردبیل خطاب به استاندار اردبیل گفت: با تلاش مضاعف حضرتعالی این مسئولیت سنگین از گردن بنده برداشته شد!
کد خبر: ۲۸۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 25 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل، شامگاه چهارشنبه و بر اساس حکم صادر شده از سوی شورای حل اختلاف که استاندار اردبیل آن را ابلاغ کرده است بالاخره شورای حل اختلاف نظر نهایی خود را در مورد روند استیضاح شهردار اردبیل اعلام کرد که بر همین اساس مراحل سؤال، تذکر، استیضاح و عزل شهردار سابق اردبیل غیرقانونی تشخیص داده شده و بر اساس این رای شهردار سابق اردبیل  دوباره به مسند شهرداری اردبیل باز می‌گردد.

هر چند اظهارات زکی الله خوشبخت رئیس شورای شهر اردبیل که گفته است در صورت عدم تائید حکم شهردار منتخب از سوی وزارت کشور، راساً او را معارفه خواهیم کرد و بازگشت احتمالی لطف اللهیان به صندلی خود و استیضاح مجدد او توسط شورایی که قطع یقین حاضر به همکاری با شهردار معزول نیست و تنش های ادامه دار در این خصوص را نباید نادیده انگاشت.  

در همین خصوص اکبر نیکزاد که از سوی شورای شهر اردبیل به عنوان شهردار جدید معرفی شده بود نامه ای خطاب به استاندار اردبیل منتشر کرد که مشروح آن به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر خدابخش

استاندار محترم اردبیل

سلام علیکم

استحضار دارید بنده بنا به دستور بزرگان استان و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر جهت تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل اعلام آمادگی کردم.

رغبت بزرگان و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بمعنای نمره قبولی سوابق گذشته بنده بود و پذیرش مسئولیت شهرداری بمعنای شرکت مجدد در آزمونی بود که قبلا" گذرانده بودم.

لازمه قبولی مجدد در این آزمون سخت ، استفاده از تمامی ظرفیت ها بود و در این راستا به محض انتخاب شدن با بسیاری از بزرگان و حضرتعالی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بصورت حضوری و تلفنی مذاکراتی را داشتم تا با کمک همه دلسوزان ، اقدامات موثری در پیشرفت و توسعه شهر بعمل آید.

بخدا مسئولیت شهرداری اردبیل بر گردنم بسیار سنگینی میکرد و مرتبا" دعا میکردم که شرمنده مردم و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و بزرگان استان نشوم.

عده ای از دوستان ناراحت شده اند چون بعد ازانتشار خبر انتخاب اینجانب از طریق صدا و سیما و مطبوعات و  سایت ها و خبرگزاری ها در سراسر کشور ، فرمانداری اردبیل نامه اعتراض به روند استیضاح شهردار قبلی را به هیئت حل اختلاف ارسال نموده و تصمیم هیئت حل اختلاف بر ابطال مصوبه شورا را بنوعی بازی با آبروی من و خانواده ام دانسته اند.

اگر بنده اندک آبرویی در بین مردم دارم و اگر اندک سابقه کاری اندوخته ام ، همه آنها به لطف خدا و برکت این نظام و عنایت مردم بوده است و حاضرم همه آنها را در راه خدمت به مردم هزینه نمایم.

آقای استاندار با تلاش مضاعف حضرتعالی این مسئولیت سنگین از گردن بنده برداشته شد ولی تعهد شما برای پیشبرد امورات شهرداری و توجه به جایگاه شورای اسلامی شهر دوچندان شد.

به همه مسئولین دلسوز اعلام مینمایم بنده خودم را یک سرباز کوچک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی میدانم و پیشرفت کشور و عزت مردم و جوانان نهایت آرزوی من است و در این راه کم فروشی نخواهم کرد.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل بدانند اگر فقط یک هفته از عمر شورا باقی مانده باشد و شورا بخاطر منافع شهروندان مجبور به تعویض شهردار شود و تشخیص بدهد حضور بنده به نفع مردم هست با کمال میل و بصورت شبانه روزی در خدمت مردم خواهم بود.

از حسن اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل به بنده حقیر سپاسگزارم.

از مادر بزرگوارم ، از برادران ارجمند خودم و از همسر مهربانم و فرزاندان عزیزم تشکر و عذرخواهی مینمایم.

از همه شهروندان محترم و دوستان گرامی تشکر و قدردانی و عذرخواهی مینمایم و استدعا دارم در راستای منافع و پیشرفت استان و شهراردبیل با مسئولین محترم همکاری و همراهی داشته باشند.

اکبرنیکزاد - یک خدمتگزار کوچک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
فقط مردم هستندکه قربانی باندبازی شورای شهرمی شوند
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
تو ی نامه رو درست ننوشتی شهرومیخای جیکارکنی؟
سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اقای نیکزاد احساس تکلیف ات ما را کشته لابد تو اون یک هفته اردبیل را دگرگون می کنی مثل دوره قبل که شهررا گلستان کردی!!!!!!تورا خدا اعضای محترم شورا اقای نیک زاد به اردبیل رحم کنید اینقدر احساس تکلیف نکنید....
اردبیلی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
لطف الهیان به حق خود رسید و روسیاهی برای برخی ها ماند!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
شکر خدا که نیکزاد را بر کنار کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
اقای نیکزاد در جاهای دیگر خدمتگزار باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
بزرگوار به اندازه کافی قبلا به این مردم خدمت کردید دیگه زحمت نکشید بگذارید دیگران نیز از این ثواب خدمت گذاری به قول شما بهره مند گردند شمکا در جای دیگری خدمت کنید..
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
آقای نیکزاد با شما هیچ کاری ندارم ولی با اون دسته از مردم کار دارم که به این اعضای شورای شهر که لطف اللهیان را عزل کردند رای داده اند و تازه ای این اعضاء شما را که قبلا شهردار اردبیل تشریف داشتید و هیچ کاری هم برای شهر انجام ندادید می خواستند دوباره شما رو به عنوان شهردار انتخاب کنند ...دوستانه بگویم شما مردی مودب و قابل احترام هستید ولی باید بپذیرید و انتقاد پذیر باشید که مدیر ضعیفی هستین اگر غیر از این بود مردم در انتخابات نمایندگان به شما رای می دادند !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار