مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در دو سال گذشته هیچ کنسرت موسیقی در اردبیل لغو نشده است.
کد خبر: ۲۸۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 25 August 2016
 

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از مهر، سید ناصر اسحاقی در دیدار فعالان قرآنی، فرهنگی و هنری استان اردبیل با وزیر ارشاد تصریح کرد: انجمن موسیقی استان اردبیل فعالیت مستمر و ارزنده‌ای دارد و طی دو سال گذشته کنسرت‌های متعددی برگزار شده است.

وی افزود: به طوریکه در دو سال اخیر ۶۴ کنسرت برگزار کردیم و ۳۶ هزار نفر از آن استفاده کردند؛ در عین حال هیچ مشکلی در کنسرت‌ها به وجود نیامده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: در حوزه شعر و ادب به منظور حمایت از نویسندگان کتب تولیدی نویسندگان بومی خریداری شده و هیچ نویسنده‌ای نمی‌تواند ادعا کند که کتاب وی خریداری نشده است.

اسحاقی به برگزاری جشنواره‌های تئاتر و موسیقی با مشارکت بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در استان اردبیل این طرح به اجرا درآمده است و در برگزاری رویدادهای فرهنگی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌شود.

وی متذکر شد: گروه‌های هنری استان واقف شده‌اند که برای توسعه تولیدات خود باید ارتباط مستمری با مردم برقرار کنند و نتیجه این حساسیت نیز خروجی مطلوبی داشته است.

وی به عقد تفاهم‌نامه با ۱۰۰ درصد مؤسسات فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: ارشاد اسلامی استان تمامی امکانات خود برای حمایت از مؤسسات را به کار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار