نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خانه مطبوعات در مشگین‌شهر اسفناک است و فقط به ظاهر مطبوعات را چشم بینای جامعه می‌دانیم اما هرگز نمی‌خواهیم وضعیت نابسامان آنها را سامانی واقعی ببخشیم.
کد خبر: ۲۸۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 26 August 2016

 به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، ولی ملکی در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار کرد: پروژه راه‌آهن اردبیل به یک رویای تعبیر نشده مردم این خطه تبدیل شده به طوری که از محل درخواست‌های عمومی مردم، نمایندگان مجلس در این استان تحت فشار هستند.

وی به کم‌لطفی‌ها در این حوزه و اختصاص کم اعتبارات به پروژه راه‌آهن اردبیل اشاره کرد و گفت: مگر با 7 میلیارد تومان اعتبار راه‌آهن اردبیل می‌تواند تحرکی داشته باشد در حالی که این رقم حتی برای تأمین خرابی‌های سالانه پروژه راه‌آهن اردبیل جوابگو نیست.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌این شرایط در حالی است که برای پروژه مشابه راه آهن مسیر قزوین ـ رشت چندین برابر اعتبار تخصیص می‌یابد و به هیچ وجه این تبعیض‌های ناروا مورد قبول مردم نیست.

ملکی با بیان اینکه مردم این استان از بسیاری زیرساخت‌ها در بخش صنعتی و گردشگری محروم هستند و محور گردشگری مورد غفلت واقع شده است، افزود: ما در حوزه فرهنگ و هنر نیز گنجینه‌های عظیمی داریم که همچنان این گنجینه‌ها مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته‌اند که ضرورت دارد نسبت به تدوین و تحرک‌بخشی به آنها اقدام ضروری انجام شود.

وی با بیان اینکه باید مشاهیر و مفاخرمان را حفظ کنیم تا این سرمایه‌ها نسل به نسل و سینه به سینه به آیندگان منتقل شود، بیان کرد: آنچه که در این حوزه باید همه ما به آن توجه کنیم، تقویت مؤلفه‌های ارزشی است که می‌تواند نقطه قوت و تعالی باشد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ضرورت حمایت از ناشران استانی و سر و سامان دادن به وضعیت نامطلوب خانه مطبوعات را یادآور شد و اضافه کرد: وضعیت اسفناکی را در این حوزه شاهد هستیم به طوری که ما فقط به ظاهر مطبوعات را چشم بینای جامعه می‌دانیم اما هرگز نمی‌خواهیم وضعیت نابسامان آنها را سامانی واقعی ببخشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار