معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام قهرمانان ورزشی در کشور بدون شرکت در آزمون استخدامی و گزینش‌های تخصصی، استخدام دستگاه‌های دولتی می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 26 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، رحمت‌الله قلیپور در گردهمایی مدیران ورزش و جوانان اردبیل اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان براساس مصوبه قانونی دولت و مجلس پیگیری‌های لازم را برای تسهیل در روند استخدام قهرمانان ورزشی انجام داده به طوری که قرار است این قهرمانان عرصه‌های المپیک، جهانی و آسیایی بدون شرکت در آزمون استخدام و گزینش تخصصی، جذب دستگاه‌های دولتی شوند.

وی با یادآوری اینکه نباید سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در این زمینه بروکراسی ایجاد کرده و یا بخواهند مشکلات و موانعی را ایجاد کنند، تصریح کرد: قرار شده به سرعت این روند استخدام انجام شده و قهرمانان ورزشی در مشاغل مورد نظر جذب شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت نیروهای انسانی در استان اردبیل و تعیین تکلیف این نیروها گفت: ما در استان اردبیل به رغم کمبود نیرو در پر کردن چارت‌های سازمانی سعی داریم تا وضعیت استخدامی نیروهایمان را بهبود ببخشیم و در این زمینه به تدریج نیروهای موجود در ورزش و جوانان به استخدام رسمی در می‌آیند.

قلیپور با بیان اینکه در این استان تا آخر امسال 10 پروژه اصلی نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در تزریق منابع اعتباری مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام تمام تلاش‌ها و پیگیر‌ی‌ها بر این است تا بتوان کارهای منسجمی را انجام داده و حرکت‌های مطلوب به نتیجه برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار