مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید که با برگزاری منظم و بی حاشیه کنسرت های موسیقی 38 هزار نفر از شهروندان اردبیلی از این برنامه ها استقبال کردند.
کد خبر: ۲۸۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 26 August 2016
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا، سید ناصر اسحاقی در جمع تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر اردبیل گفت: 64 کنسرت موسیقی دراستان برگزار شده و همه انها با رعایت متانت و وقار بوده و هیچ مشکلی نیز در این رابطه پیش نیامده است.
وی بیان کرد: تمامی ارگان های مسئول در برگزاری این برنامه های هنری همکاری لازم را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته اند و از این جهت استان اردبیل یکی از مناطق سرامد بوده است.
وی با اشاره به فعال شدن گروههای نمایش خصوصی گفت: در این سال ها هنر نمایش در استان جان گرفته و نمایش های مردم پسند خوبی روی صحنه رفته است و این مایه دلگرمی است که یک گروه تئاتر در اردبیل 36 سئانس اجرا داشته است.
وی همچنین به حمایت از مولفان کتاب نیز اشاره کرد وافزود: در سال گذشته از تمامی نویسندگان کتاب حمایت شده و آثار آنها خریداری شده است.
اسحاقی همچنین استان اردبیل را سآمد فعالیت های قرانی ذکر کرد و افزود: این استان سرشار از استعدادهای قرانی است و چهره های بزرگی در قرائت و حفظ قران کریم در سطح جهانی دارد.
او همچنین اضافه کرد: در 452مسجد استان کانون های فرهنگی ایجاد شده و در سه سال گذشته جزو کانون های برتر در کشور بوده ایم .
کدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت : 102 موسسه فرهنگی ، هنری و کانون آگهی نیز در استان ایجاد شده و با تمامی ها آنها قراردادها و تفاهم نامه امضا شده است.
اسحاقی برون سپاری برنامه های فرهنگی را مهمترین سیاست این اداره کل ذکر کرد و گفت: بدنبال فربه کردن بخش دولتی نیستیم و اعتقاد داریم که امور اجرایی باید به مردم واگذار شده و دولت تنها نقش سیاستگزاری و نظاررت را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار