عضو شورای شهر اردبیل:
عضو شورای شهر اردبیل گفت: رأی شورای حل اختلاف سیاسی است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.
کد خبر: ۲۸۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 27 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل، سالار شاکر اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از مسؤولان این شهر نتوانستند به خواسته خود در انتخاب شهردار جدید دست پیدا کنند، چنین رأیی را صادر کردند و ما قطعاً با این فرآیند اعتراض داریم.

وی تصریح کرد: اگر نظر شورای حل اختلاف از اول رد مصوبه شورا در استیضاح شهردار سابق بود چرا گزینه‌های خودشان را در رقابت با گزینه شورا مطرح کردند و تا لحظه آخر نیز پیگیر بودند تا فرد مورد نظر آنها رأی بیاورد اما زمانی که فرد مورد نظر دولتی‌ها در رقابت شهرداری اردبیل رأی نیاورد فوراً موضوع پیگیری پرونده را از طریق شورای حل اختلاف مطرح کردند.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: چند هفته پیش استاندار به صراحت خطاب به اعضای شورای شهر اعلام کرد که به دنبال گزینه شهردار جدید باشید و ما نیز زمانی که از همراهی مسؤولان استانی یقین پیدا کردیم، دنبال گزینه‌هایی رفتیم به طوری که خود آنها نیز گزینه مورد نظرشان را مطرح کردند چرا که فکر نمی‌کردند نیکزاد با آرای بالاتر به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شود.

وی ادامه داد: ما در روزهای آینده دیدگاه شورا را در مجموع جمع‌بندی کرده و اعلام می‌کنیم ولی این موضوع به صراحت روشن است که رأی شورای حل اختلاف یک رأی سیاسی است که به هیچ وجه قابل قبول و منطقی به نظر نمی‌رسد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
شورا سیاسی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
آقای شاکر عضو محترم شورا .تنها مرجع رسیدگی به اینگونه اختلافات شورای حل اختلاف می باشد -انتخاب فردی که در انتخابات گذشته مقبولیت اجتماعی نداشته کار سیاسی نبود ؟-نصب انهمه بنر قبل از تعیین تکلیف در شورای حل اختلاف سیاسی کاری نبود -خلاف نظر مردم حرکت کردن عواقب خوبی برای شما شوراهای این دوره نخواهد داشت ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
مگر شوراها را چه کسی انتخاب کرده دوست عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بردار گرامی انگار یادت رفته اقای نیکزاد حدود۵۰هزار رای اورد درحالی که تمام مقامات استان باتمام توان مقابل او ایستاده بودن. بعد برادران نیکزاد کدام پروژه شروع شده پایانش پیشکش.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار