در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال با ظرفیت تولید سالانه 43 هزار مترمکعب به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 27 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، در پنجمین روز از هفته دولت صبح امروز استاندار اردبیل به همراه نماینده مردم خلخال و کوثر و فرماندار شهرستان خلخال با حضور در کارخانه نئوپان فاز دوم این کارخانه و خط تولید روکش ملامینه را با ظرفیت سالانه اسمی 43 هزار مترمکعب معادل 2 میلیون و 835 هزار متر مربع افتتاح کرد.

این خط تولید با هزینه کرد حدود 6 میلیارد و 500 میلیون تومان راه‌اندازی شده و 20 نفر اشتغالزایی خواهد شد

استاندار اردبیل در ادامه در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال به صورت نمادین از 45 پروژه، طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان خلخال با اعتبار بالغ بر 75 میلیارد تومان بهره‌برداری کرد.

خدابخش سپس در جمع نخبگان، فرهیختگان، هنرمندان، اساتید حوزه و دانشگاه و کارکنان دولت حضور یافته و در جلسه‌ای به بررسی مشکلات و راه‌کارهای توسعه خلخال خواهد پرداخت.

 ازجمله طرح‌‌های افتتاح شده امروز در شهرستان خلخال  حوزه بنیاد مسکن آسفالت معابر، و فاز یک منطقه گردشگری ازناو در حوزه جهاد کشاورزی، آبیاری قطره‌ای 20 هکتار از اراضی خوجین و چم گرمخانه در حوزه راه و شهرسازی ، ساختمان امور مالیاتی و روکش جاده خلخال – پونل، در حوزه نوسازی مدرسه، مدرسه خاقانی در حوزه شهرداری و شورای اسلامی، ساماندهی پارک چمران خلخال، در حوزه آبرسانی روستایی، آبرسانی به روستای گندم آباد و خانگاه گیلوان، در حوزه گازرسانی، گازرسانی به کردنشین ازجمله طرح‌های مهمی بود که استاندار اردبیل به صورت نمادین آنها را افتتاح کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار