نماینده مغان در شورای استان اردبیل گفت: اجرای پایاب سد خداآفرین و توسعه اراضی قابل کشت آبی در شمال استان اردبیل، مغان را متحول کرده و زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید را بیشتر و بهتر فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۲۸۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 27 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس، فراهم اختری در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بیله‌سوار اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم سرمایه‌گذاری‌های خوبی متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش کشاورزی در استان اردبیل با درایت استاندار اردبیل و معاونان و برخی از مدیران کل انجام شده به طوری که تکمیل این پروژه‌ها می‌تواند چهره مغان را متحول کند.

وی تصریح کرد: اجرای کامل پایاب سد خداآفرین، توسعه کشت و صنعت‌های متعدد، ایجاد گلخانه‌های جدید و راه‌اندازی مجتمع‌های دامپروری مدرن نوید آن را می‌دهد که در سال‌های آینده هیچ بیکاری در منطقه نداشته باشیم و همه از فرصت اشتغال در بخش کشاورزی و ظرفیت‌های آن بهره‌مند شوند.

نماینده مغان در شورای استان اردبیل با یادآوری اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همگرایی در پیشبرد اهداف استانی و منطقه‌ای نیازمند هستیم، گفت: شمال استان همچنان چشم انتظار تصویب و عنایت مجلس و دولت در باب لایحه منطقه آزاد است که اگر این کار به نتیجه برسد بر محور صادرات توسعه همه‌جانبه اتفاق می‌افتد.

اختری ضرورت تقویت و توانمندی مدیریت شهرستانی را با به کارگیری نیروهای بومی و توانمند یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود استاندار اردبیل و معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به مقوله مدیریت توانمند بومی در بیله‌سوار توجه کرده و با استفاده از توان این نیروها زمینه و بستری را فراهم کنند تا توسعه همه‌جانبه در منطقه با شتاب و توان مضاعف به نتیجه برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم استان اردبیل به ویژه شمال این استان همچنان از برخی محرومیت‌ها رنج می‌برند اما به نظر می‌رسد سیاست‌گذاری‌های ملی و استانی به ویژه عنایت استاندار اردبیل در مسیری است که بتوان اهداف و برنامه‌ریزی‌های بیشتری را تحقق بخشیده و به آن عینیت داد.

عضو شورای استان اردبیل اضافه کرد: ما در شورای استان مدیران حوزه‌های مختلف را دعوت می‌کنیم تا با سفر به مناطق مختلف شهرستان‌ها از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این مناطق مطلع شده و بستری را فراهم کنند تا حرکت‌ها در مسیری درست و واقع‌بینانه انجام شود که در این بین ضروری است یک رویکرد درست و واقع‌بینانه مد نظر متولیان امر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار