با حکم شورای حل اختلاف صورت گرفت؛
با نظر شورای حل اختلاف و رد فرایند استیضاح و برکناری حمید لطف اللهیان، وی از امروز به مسئولیت خود بازگشت.
کد خبر: ۲۸۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 29 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل،زکی‌الله خوشبخت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در مورد مصوبه اخیر شورای حل اختلاف و تعیین تکلیف شهردار اردبیل اظهار کرد: مصوبه شورای حل اختلاف فصل‌الخطاب است و بر همین اساس بر روند شورا اشکال وارد شده و شهردار اردبیل باید به مسئولیت خود بازگردد.

وی افزود: امکان دارد روند استیضاح مجددا از سوی اعضای شورای شهر که مصر بر استیضاح شهردار بودند پیگیری شود که در این باب باید در روزهای آینده منتظر تصمیم‌گیری‌های شورای شهر بود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بر اساس ابلاغی که بنده به حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل نوشتم شهرداراردبیل باید از امروز صبح در دفتر کار خود آماده و مهیای ارائه خدمات شود.
 
فروزان: شهردار اردبیل را 9 عضو شورا نمی‌خواهند

این در حالی است که سید غنی فروزان، عضو شورای شهر اردبیل در جلسه فوق العاده دیشب شورا گفت:9 عضو شورای  شهر اردبیل که در استیضاح رای موافق به استیضاح دادند شهردار را نمی‌خواهند حتی اگر قرار باشد لطف‌اللهیان بازگردد.

شاکر:شورای حل اختلاف به جایگاه شورای شهر آسیب زد

سالار شاکر عضو دیگر شورای شهر اردبیل در حاشیه این جلسه به ایرنا گفت: ایراد های شورای حل اختلاف برای استیضاح لطف اللهیان وانتخاب نیکزاد بعنوان شهردار جدید شکلی است وماهوی نیست.
وی افزود: روندی که شورای حل اختلاف پیش گرفت وآسیبی که به جایگاه شورا وارد شد غیر قابل جبران خواهد بود .

احتمال استیضاح مجدد لطف اللهیان

در همین حال ذکی الله خوشبخت رئیس شورای شهر اردبیل به ایرنا گفته است که لطف اللهیان از امروز شهردار اردبیل است ومی تواند کارش را شروع کند اما استیضاح سر جایش هست!

خوشبخت افزود:ما روند استیضاح را ادامه می دهیم وعجله ای هم در این مورد نداریم.

تغییر نام شهردار اردبیل در سایت شهرداری

به گزارش تابناک اردبیل،تا لحظه تحریر این گزارش،خبری موثق از جلوس مجدد لطف اللهیان در میز شهرداری اردبیل منتشر نشده اما پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، نام و تصویر قدرت سیفی سرپرست شهرداری را حذف و حمید لطف اللهیان را به عنوان شهردار معرفی کرده است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
آقای خوشبخت آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
لطف اللهیان کاردان است چرا سنگ جلوپاش مییندازید
عنبرانی
|
United States
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
سلام خواهشن شورای حل اختلاف به پرونده انتخاب شهردار عنبران که با اکثریت آرا آقای مهندس امینی را انتخاب کردند ورد کند آیا نباید شورای شهر با اکثریت آرا فردی مدیر ولایق را برای شهر انتخاب که معاون فرماندار وبخشدار بوده چرا عده ای به نظر شورا که مهندس طیب امینی را باسابقه فردی مدیر ولایق را انتخاب کرده بی احترامی کنند دل ما از دست این آقایان خون هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار