مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: در سال ۹۵ تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود ۴ درصد به بازنشستگان ارائه می‌شود و بازنشستگان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بیمه بازنشستگی نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
کد خبر: ۲۸۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 29 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از تسنیم٬ علی اشجعی در همایش مدیران صندوق بیمه در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی صندوق بیمه بازنشستگی در اردبیل ارائه خدمات به بازنشستگان است که در این زمینه 242 میلیارد ریال از حقوق بازنشستگان در استان اردبیل پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه حقوق پرداخت شده بازنشستگان در سال گذشته در استان اردبیل بیش از 129 میلیارد ریال بود٬ افزود: حقوق بازنشستگان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته که نشان از فعالیت همه جانبه صندوق بیمه بازنشستگان استان اردبیل است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل گفت: یکی از اقدامات اساسی در رابطه با ارائه خدمات به بازنشستگان مناسب سازی حقوق بازنشستگان با رشد تورم در منطقه بوده است که این آمار در استان اردبیل با رضایت مردم مواجه شده و خشنودی آنان را به دنبال داشته است.

اشجعی بیان کرد: از دیگر اقدامات صندوق بازنشستگی استان اردبیل ارائه خدمات بیمه به حادثه‌دیدگان است که در این زمینه اقدامات بسیار اساسی انجام شده و در صدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های همه جانبه رضایت بازنشستگان اردبیل را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در سال 95 تسهیلات 3 میلیونی با نرخ سود 4 درصد به بازنشستگان ارائه می‌شود که بازنشستگان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بیمه بازنشستگی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند و درصدد هستیم به بیش از 3 هزار نفر در استان اردبیل تسهیلات پرداخت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار