4 نقطه پرجاذبه استان برای گردشگران
در استان اردبیل، اغلب مسافران و گردشگران تابستانی مقصد خود را به این 4 نقطه متمرکز کردند.
کد خبر: ۲۹۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 06 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، گزارش ها حاکی از آن است که حجم سفرهای تابستانی به مقصد استان اردبیل در تابستان امسال نه تنها افزایش نیافته بلکه روند نزولی به خود گرفته است.

کریم حاجی‌‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تائید این خبر، افزود: البته آمار فعلی ورود مسافران تابستانی به استان در حد معمولی و طبیعی قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت عمده هدف گردشگری استان آب‌های گرم سرعین، کوثر، نیر و مشگین‌شهر بوده است، اظهار کرد: در کنار این ظرفیت‌های عظیم گردشگران از آثار تاریخی به ویژه مجموعه جهانی بقعه شیخ‌صفی‌الدنژین اردبیل بازار تاریخی اردبیل، موزه‌ها و در مشگین‌شهر از پل معلق، مناطق جنگلی خلخال و فندقلوی نمین بازدید کردند.

وی افزود:البته در سطح کشور در سفرهای داخلی با یک روند کاهشی نسبت به سال‌های گذشته روبه رو هستیم که دلیل عمده آن نیز وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

به گزارش تابناک اردبیل، دولت یازدهم با ارائه آمار و ارقام مدعی است که با کاهش تورم در این سه سال، سطح درآمد،زندگی و معیشت مردم نسبت به گذشته بهبود یافته است!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
یکی از دلایل کاهش مسافرتها به استان اردبیل رفتار نادرست عده ای از کسبه با مسافران است در سرعین اردبیل که یکی از مناطق گردشگریست عسل تقلبی را بانام عسل خالص سبلان از قرار هرکیلو100 هزارتومان به مافروختند و بعدا فهمیدیم که دروغ گفته اند. ماهمگی تصمیم گرفتیم ازاین به بعد به سرعین نیاییم و اگر گذرمان به اردبیل افتاد از ابهای گرم مشکین وخلخال و... استفاده کنیم.
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
من خودم اردبیلی هستم و 57 ساله ام و تاکنون طعم عسل طبیعی را نچشیده ام مسافر محترم عسل طبیعی وجود ندارد اگر هم باشد مختص خودشان است و مقدار آن هم خیلی خیلی کم است و همه تولید کنندگان عسل از شکر استفاده میکنند و کیلویی هم از 12 تا 15 هزار تومان است و شما باید حرف عسل فروش را به هیچ وجه قبول نکنید دوستم می گفت ما دو نوع عسل را از هم جدا میکنیم یکی زرد رنگ که به قیمت معمولی می فروشیم و عسل تیره رنگ را هم بعنوان عسل طبیعی جدا میکنیم و به مسافران می فروشیم من گفتم چرا اینطوری میکنید ایشان گفت چون مسافر زیاد تاکید میکند برای عسل طبیعی ما هم عسل تیره را بعنوان عسل طبیعی می فروشیم اگر بگیم نداریم بازار ما کساد میشود و نمی خرند !!!!!!!
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
عدم کارایی وعدم نظارت ووظیفه ناشناسی برخی مدیران وکارکنان ادارات ونهادهای مربوطه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
انتشارنظرات هم گزینشی است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار