استاندار اردبیل گزارشی از عملکرد ۳ ساله خود را به رئیس جمهور ارائه کرد.
کد خبر: ۲۹۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 08 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، ساوالان خبر به نقل از نشریه چشم انداز اردبیل نوشت: پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور در مطلبی کوتاه در شانزدهم شهریورماه جاری از ملاقات مجید خدابخش با رئیس جمهور به منظور ارائه گزارش استاندار از آخرین اقدامات اتخاذ شده درباره مصوبات سفر استانی، سرمایه گذاری ها و روند توسعه و پیشرفت استان اردبیل خبر داد.
اما پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل در خبری تفصیلی، گزارش کلی استاندار به رئیس جمهور در این ۳ سال را بدون اشاره به آمار و اطلاعات منتشر کرد که به زعم برخی کارشناسان، بی شباهت با انشاء خوانی نیست!
سایت استانداری و صفحه استانی خبرگزاری دولتی ایرنا با انتخاب تیتری معنادار(استاندار اردبیل در دیدار با رئیس جمهور،خواستار صدور دستور ویژه برای اجرای راه آهن اردبیل شد) هر چند تلاش کردند تا این گونه بگویند که استاندار اردبیل در پیگیری مطالبات استان و تبعیض های آشکار در توزیع زیرساخت ها و امکانات کشور، بدون ملاحظه موقعیت اداری خود با صراحت و شجاعت تمام با حسن روحانی سخن گفته است اما قاعده سیستم اداری، روحیات رئیس جمهور و استاندار و کارکرد ۳ سال اخیر آقای خدابخش خلاف آن چیزی است که وانمود می شود.
در تحلیل محتوای خبر منتشره در سایت استانداری اردبیل از ملاقات آقای خدابخش با حسن روحانی به غیر از تیتر مصلحتی و به اصطلاح مطالبه گرانه! این گونه تصور می شود که استان موردنظر در این مدت و به لطف جذب و تزریق اعتبارات و مدیریت شایسته، تحول بنیادین به خود گرفته و از نظر رتبه بندی در صدر استانهای کشور قرار دارد و به تعبیری حال همه مردم استان اردبیل خوب و هیچ مشکلی از نظر کسب و کار، معیشت و …نیست و خیال آقای رئیس جمهور از این بابت، راحت!
مرور و مقایسه سخنان استانی آقای خدابخش در این سه سال که از انتقادها و گلایه های تند و البته ستودنی او در تخصیص نیافتن زیرساخت ها و تبعیض های آشکار، تعمیق رنج، فقر و محرومیت استان مولود انقلاب اسلامی حکایت دارد نه تنها کمترین تناسبی با فحوای گزارش سراسر "گل و بلبلی” او در دفتر رئیس جمهور ندارد بلکه به نظر این فرضیه را تقویت می کند که استاندار اردبیل با یک تاکتیک نخ نما شده، بخش مهمی از”توپ و تشر” و انتقادات زهرآگین خود به دولت را برای مصرف داخل استان مطرح می کند و حاضر نیست حتی اندک مشکلات بیشمار و فلج کننده استان را در حضور رئیس جمهور مطرح و از این منظر دستاورد و توشه ای برای مردم به همراه بیاورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
توی این 3سال چه کاری کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
این اقای استاندار نای حرف زدن نداره چه برسه جذب اعتبار این حرفا
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
دو برادر قبلی که استاندار بود یکصد هزار رای احمدی نژاد را با عملکرد خود ازدست دادند خدا به داد اقای روحانی با این استاندار نصب کرده برسد
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
به خاطرعملکرد ضعیف این استاندار و فرماندار،‌ از اصلاح طلبی بدم آمد
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
ببخشید تنها یک نظر نبود نظرات را نگذاشتید به قول مرحوم مدرس بس رای خودم کو ؟ من که نظر گذاشته بودم کو؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار