این رسانه دولتی پیش تر دراین باره رفتاری جانبدارانه داشت اما اکنون با چرخش معناداری بدنبال زنده کردن مجدد این سوژه است!
کد خبر: ۲۹۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 13 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، صفحه استانی یک خبرگزاری رسمی در اقدامی سئوال برانگیز و مغایر با سیاست های کلان، با ترتیب دادن مصاحبه ای با یکی از اعضای شورای شهر به استیضاح مجدد شهردار اردبیل دامن زد!

 این خبرگزاری دولتی که در جریان استیضاح شهردار اردبیل جزو منتقدین فرایند استیضاح بوده و در حمایت از دیدگاههای فرماندار و مسئولان اجرایی استان و رد نظرات موافقان استیضاح شهردار، اخبار، مصاحبه و مطالب زیادی در خروجی صفحه استانی خود منتشر کرده بود معلوم نیست اکنون با چه اهدافی در این شرایط به سراغ عضو شورای شهر رفته و موضوع استیضاح مجدد لطف اللهیان را مطرح کرده است!

 سیدغنی فروزان، عضو شواری اسلامی شهر اردبیل در گفتگو با این خبرگزاری گفته است که شهردار اردبیل هفته آینده توسط اعضای این شورا دوباره استیضاح می شود و او یقین دارد این استیضاح منجر به برکناری لطف اللهیان خواهد شد.

 لطف اللهیان پیش از این توسط اعضای شورای شهر استضیاح شده بود که با اعتراض فرماندار اردبیل و رد فرایند استیضاح از سوی هیات حل اختلاف شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، وی مجدد بر سر کار خود بازگشت.

مسئولان عالی اجرایی استان، تلویحاً برخی رسانه های مستقل و غیردولتی را عامل تنش آفرینی در ماجرای استیضاح شهردار اردبیل عنوان می کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
این سوژه زنده است . شهردار فعلی توانایی اداره امور شهر را ندارد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار