فرمانده سپاه اردبیل گفت: رزمایش نظامی الی بیت‌المقدس در اواخر هفته در شهر اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 13 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، شکور عبدی در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در اردبیل اظهار کرد: ما برای اینکه بتوانیم توان و آمادگی نیروهای بسیجی را که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند، نشان دهیم در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس در منطقه عمومی ثمرین برنامه‌هایی را به مدت دو روز اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این رزمایش برنامه‌های عملیاتی امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، مبارزه با ناآرامی‌ها و اغتشاش‌های احتمالی، کنترل معابر، کمین و غیر کمین و... تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ‌روز جمعه 26 شهریورماه این رزمایش با برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای شرکت‌کننده در منطقه عمومی ثمرین به صورت عملیاتی انجام می‌شود که سعی کردیم در این مراسم از مسؤولان استانی دعوت کنیم تا از نزدیک با توان نیروهای آماده بسیجی آشنا شوند.

فرمانده سپاه اردبیل پیام این رزمایش را ایجاد ثبات، امنیت و آرامش در منطقه و نشان دادن صلابت نیروهای نظامی به ویژه بسیج در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان قسم خورده این انقلاب و ملت فهیم ایران به خوبی می‌دانند که اگر کوچکترین خطایی را انجام دهند با مهلک‌ترین پاسخ روبه‌رو می‌شوند به همین خاطر هیچ وقت به خود جرأت نمی‌دهند تا در میدان مقابله با جمهوری اسلامی ایران حاضر شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار