فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل گفت: در پنج ماه ابتدای سال جاری بیش از 2 هزار و 753 دستگاه خودروی جدید با شماره‌گذاری وارد چرخه ترافیک استان شد.
کد خبر: ۲۹۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 14 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، رحیم آقامحمدی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: در پنج ماه ابتدای سال جاری بیش از 2 هزار و 15 خودروی فرسوده از چرخه ترافیک استان اردبیل خارج شده است که البته بخشی از آنها خودروهای اسقاطی بوده که در پارکینگ‌ها سال‌های سال حضور داشتند.

وی از شماره‌گذاری و ورود به چرخه ترافیک 35 دستگاه خودروی وارداتی در استان اردبیل خبر داد و یادآور شد: 33 دستگاه خودروی مزایده‌ای نیز در پنج ماهه امسال شماره‌گذاری شدند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در پنج ماهه امسال بیش از 2 هزار و 753 دستگاه خودروی جدید با شماره‌گذاری وارد چرخه ترافیک استان اردبیل شد.

آقامحمدی از شماره‌گذاری 520 دستگاه موتورسیکلت نیز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا آخر خرداد 16 هزار و 886 دستگاه وسایط نقلیه به دلیل خرید و فروش مورد نقل و انتقال قرار گرفتند.

وی از شماره‌گذاری 237 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی و ادوات این حوزه در استان اردبیل خبر داد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل به صاحبان وسایط نقلیه توصیه کرد تا هرگونه نقل و انتقال وسیله نقلیه را در مراکز تعویض پلاک انجام داده و در معاملات قولنامه‌ای و وکالت حتما قید زمان را در نقل و انتقالات قطعی مدنظر قرار دهند تا از تعویض پلاک فرد فروشنده سوءاستفاده نشود.

آقامحمدی تصریح کرد: با قید مهلت یک ماهه به راحتی می‌توان نقل و انتقالات را با دریافت برگه‌های خلافی انجام داد تا ضرر و زیانی متوجه هر دو طرف فروشنده و خریدار نشود.

وی عنوان کرد: صاحبان خودرو باید تغییر هرگونه آدرس محل سکونت را ظرف 10 روز به مراکز تعویض پلاک اطلاع دهند تا ثبت اطلاعات و آدرس دقیق انجام شود.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل یادآور شد: مسؤولیت عدم اطلاع‌رسانی در این زمینه بر عهده صاحب پلاک است و فرد مشمول 50 هزار تومان جریمه خواهد شد.

آقامحمدی خودداری تردد خودروها با پلاک بین‌المللی را در داخل شهرها یادآور شد و گفت: در داخل کشور این پلاک‌ها فاقد اعتبار است و اگر پلیس با موارد مشابه‌ای برخورد کند نسبت به جریمه آن اقدام خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار