رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی و نیز مشروبات الکلی در عروسی‌ها نگران کننده است.
کد خبر: ۲۹۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 15 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی اظهار کرد: رسیدگی سالانه به 30 هزار پرونده خشونت و درگیری در اشکال مختلف برازنده استان حسینی اردبیل نیست و باید از این فضا و ناهنجاری‌های اخلاقی فاصله بگیریم.
وی افزود: ما سالانه به بیش از هفت هزار پرونده سرقت رسیدگی می‌کنیم و در پنج ماهه امسال نیز در حوزه کشف مشروبات الکلی 18 هزار لیتر مشروبات دست‌ساز داخلی کشف کرده و 13 هزار بطری مشروبات الکلی خارجی را نیز با همکاری نیروی انتظامی از قاچاقچیان به دست آوردیم.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر نیز پرونده‌های متعدد و نگران‌کننده‌ای را با آسیب‌های متعدد آن به ویژه مصرف حشیش و شیشه شاهد هستیم، گفت: در مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی وضعیت به مراتب نگران‌کننده‌ای را شاهد هستیم که ضرورت دارد همه خانواده‌ها به هوش باشند و از فرزندانشان مراقبت کنند تا در دام عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب برای عرضه مواد مخدر و مشروبات الکلی گرفتار نیایند.
قاصدی در نشست با فعالان حوزه دینی، مذهبی و فرهنگی در اردبیل با اظهار تأسف از مصرف مشروبات الکلی در عروسی‌ها به بهانه‌های مختلف افزود: ازدواجی که با حرام آغاز شود، قطعاً نتیجه آن منجر به طلاق و اختلاف طرفین می‌شود.
وی به آمار پنج ماهه پرونده‌های طلاق اشاره کرد و ادامه داد: بیش از یک‌هزار و 300 پرونده طلاق به مراجع دادگستری وارد شده که اغلب آنها به شکل طلاق توافقی در همان سال‌های نخستین ازدواج انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار