اولین جشنواره ملی فطیر در حالی در منطقه گردشگری نور سبلان بزرگترین پل معلق خاورمیانه برگزار شد که مشگین‌شهری‌ها قصد ثبت ملی فطیر را به نام خود دارند.
کد خبر: ۲۹۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 15 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در مراسمی که در منطقه زیبای گردشگری نور سبلان در مشگین‌شهر برگزار شد بسیاری از علاقمندان، گردشگران و مسافران با ورود به این منطقه و حضور در این جشنواره با برنامه‌های متنوع سعی کردند تا از پل معلق مشگین‌شهر که به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه است، دیدن کنند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه ما در چند سال اخیر با برگزاری جشنواره‌های مختلف و افتتاح زیرساخت‌های حوزه گردشگری سعی کردیم تا مشگین‌شهر را بام گردشگری ایران و شهر بهشت معرفی کنیم، اظهار کرد: در چند سال اخیر ورودی گردشگران و مسافران به مشگین‌شهر تا سه برابر افزایش یافته است.

ابراهیم امامی تصریح کرد: راه‌اندازی پل معلق در سال گذشته که اسباب جذب این گردشگران و مسافران را فراهم کرده، زیرساخت ارزشمندی است که باید نظیر این فضاهای گردشگری در مشگین‌شهر توسعه پیدا کند که در این راستا از همه سرمایه‌گذاران حمایت جدی را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه دیگر امروز مشگین‌شهر ناشناخته نیست بلکه همه گردشگران ورودی به استان اردبیل قصد سفر به مشگین‌شهر را با جاذبه‌های مختلف دارند، گفت: وجود آب‌گرم‌های متعدد به ویژه سلطان آب‌های گرم معدنی قوتورسویی، داغ‌ترین آب‌گرم دنیا قینرجه و ده‌ها آب‌گرم سنتی و مدرن در مشگین‌شهر سعی می‌کنند از این ظرفیت بیشتر استفاده کنند.

در این برنامه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید برنامه‌های مختلفی نظیر موسیقی، نمایش، شعرخوانی، برنامه‌های آیینی و سنتی برگزار و تعدادی از گردشگران از بزرگترین پل معلق خاورمیانه که قسمتی از آن نیز شیشه‌ای شده، دیدن کرده و از این پل معلق که طول آن 385 متر و با ارتفاع 420 متر گذر کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار