استاندار اردبیل از تولید محصول یک کارخانه در اردبیل با مارک خارجی بعنوان شاهکار اقتصاد مقاومتی توصیف کرد.
کد خبر: ۲۹۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 17 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل،مجید خدابخش استاندار اردبیل در جریان بازدید خود از کارخانه سبلان پارچه که با همراهی صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی انجام شد، در جریان مشکلات و معضلات این واحد تولیدی با سرگذشت غمبارش که اکنون با ظرفیت کمتر از 40 درصد در حال فعالیت است، قرار گرفت.
اما آنچه که در این بازدید مایه تعجب و تاسف بود این که در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، کارخانه سبلان پارچه اردبیل با کیفیت‌ترین تولیدات و محصولات خود را که با پنبه خالص مغان تولید می شود با مارک و برند خارجی ایتالیایی و آلمانی صادر می‌کند؛ موضوعی که اتفاقاً استاندار اردبیل آن را در اظهارنظر جالب خود یک شاهکار اقتصاد مقاومتی توصیف کرد!
مجید خدابخش در دفاع از این شیوه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: از طریق برند خارجی می‌توانیم تولیدات خودمان را رونق دهیم تا با یک برند مشخص زمینه اعتماد بیشتر خریداران به تولید این کارخانه فراهم شود.
دولت تدبیر و امید معتقد است که در پرتو سیاست های اقتصادی و نیز پسابرجام، فضای کسب و کار رونق گرفته و رکود کاهش یافته است، اما این ادعا حداقل در استان اردبیل و با وجود واقعیات تلخ تعطیلی بخش مهمی از کارخانجات تولیدی و منجمله سرنوشت غمبار سبلان پارچه، چندان همخوانی ندارد.
کارخانه سبلان پارچه اردبیل که پیش از این توسط بانک تجارت و در قالب کارخانه آرتا تجارت زرین مدیریت می‌شد در یک سال اخیر با مدیریت اداره ورشکستگی قوه قضاییه اجاره داده شده است تا صاحب این کارخانه بتواند این واحد تولیدی را مدیریت کند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار