مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران استان اردبیل با کسب دو مدال در رده دوم در کسب بیشترین مدال پارالمپیک قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۹۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 17 September 2016

ایوب بهتاج که به تازگی از ریو بازگشته است در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با تشریح موفقیت ورزشکاران استان اردبیل در پارالمپیک اظهار کرد: ما از استان اردبیل چهار شرکت‌کننده در پارالمپیک ریو داشتیم که مجید فرزین با کسب مدال طلا و رکوردشکنی و عبدالله حیدری نیز با کسب مدال نقره برای این استان افتخار کسب کردند.

وی به ناکامی باقری در پارالمپیک ریو برخلاف مدال طلای لندن اشاره کرد و افزود: این ورزشکار به دلیل نقل و انتقالی که از اردبیل به پارس‌آباد داشته و نتوانسته تمرینات مناسبی را زیر نظر مربیان مجرب داشته باشد این بار از کسب مدال بازماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران استان اردبیل با کسب دو مدال در رده دوم در کسب بیشترین مدال پارالمپیک قرار گرفتند.

بهتاج تصریح کرد: طلوعی دیگر ورزشکار این استان که در قالب تیم بسکتبال راهی ریو شده بود در مسابقه نیمه نهایی حذف شدند تا درنهایت استان اردبیل به یک مدال طلا و یک مدال نقره در پارالمپیک بسنده کند.

وی سطح مسابقات را بسیار بالا اعلام کرد و گفت: بنده در چند روزی که در ریو حضور داشتم از نزدیک در کنار ورزشکاران به ویژه قهرمانان استان اردبیل حضور داشتم و سعی کردیم تا دلگرمی برای آنها در این رقابت‌های حساس ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: بازی‌های پارالمپیک در حالی امروز به پایان می‌رسد که انتظار می‌رود ایران به 10 مدال طلای دوره گذشته با درخشش ورزشکاران دست پیدا کند که با دعای خیر مردم این کار دست یافتی است

بهتاج عنوان کرد: در مجموع استان اردبیل بعد از فارس دومین استان کشور اعلام شد که ورزشکاران آنها بیشترین مدال پارالمپیک را کسب کردند به طوری که سایر مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران سایر استان‌ها به صورت پراکنده انجام شده است.

وی گفت: با پرواز امروز قرار است فرزین و حیدری مدال‌آوران پارالمپیک استان اردبیل وارد فرودگاه این شهر شوند که با استقبال استاندار اردبیل و سایر مسؤولان قرار می‌گیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار