توپ در زمین شهرداری
فرماندار مشگین شهر از گم شدن 1200 تن قیراعطایی دولت به شهرداری این شهرستان پرده برداشت.
کد خبر: ۲۹۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 18 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل در جلسه روز گذشته شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر، اظهارات اکبر تقی زاده رئیس شورای شهر که سخنانش درباره ضعف خدمات رسانی مرکز درمانی شهر به بیماران و ساخت و سازهای مخفیانه در داخل شهر و نیز عدم عوایدی از سوی پل معلق با وجود خدمات رسانی و آسفالت خیابان های منتهی به این مرکز گردشگری، فرماندار مشگین شهر را آشفته کرده بود منجر به افشاگری ابراهیم امامی شد.
فرماندار مشگین شهر خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر گفت: اولاً در بحث آسفالت خیابان پل معلق، تمامی اعتبارات را فرمانداری تامین کرده بود و نیازی نیست شما بگویید شهرداری این کار را کرده، ثانیاً شما بیایید مشخص کنید یک‌هزار و 200 تن قیر رایگانی که دولت در سال 94 به شهرداری مشگین‌شهر اعطا کرده بود، با آن چه کرده‌اید؟
ابراهیم امامی بیان کرد: اگر آن را فروخته‌اید و در جای دیگری هزینه کرده‌اید بیایید شفاف‌سازی کنید چون ما انتظار داشتیم این قیر زیر پای مردم ریخته شود اما هنوز هم که هنوز است سرنوشت این قیر رایگان مشخص نیست.
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: شورا در بحث این آسفالت‌ریزی‌ها باید شفاف جواب دهد و آمار و ارقام آسفالت‌ریزی‌ها را به مردم اعلام کند تا اگر شائبه‌ای هم باشد، این بحث به پایان برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار