همزمان با هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده در اردبیل برگزار شد که این برنامه به صورت مستقیم از شبکه سه پخش شد.
کد خبر: ۳۰۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 23 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در این همایش پیاده‌روی با خانواده که صبح امروز و در مسیر 7 کیلومتری دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد بیش از 300 جایزه نفیس تقدیم شرکت‌کنندگان در این همایش شد و در یک صبح دل‌انگیز پاییزی هموطنانمان به همراه خانواده‌هایشان مسیر 7 کیلومتری دور دریاچه شورابیل را پیاده‌روی کردند تا نشاط و سلامتی خود را باز یابند

در این همایش پیاده‌روی که با شعار «ورزش آری اعتیاد هرگز» به طور مستقیم با پخش از شبکه سوم و شبکه استانی برگزار شد و تعداد زیادی از علاقمندان و ورزش دوستان استان اردبیل در این همایش حضور پیدا کرده و صبح پاییزی خود را با نشاط و سرزندگی و ورزش صبحگاهی آغاز کردند.

در این مراسم که جمعی از مسؤولان، ایثارگران، خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و عموم مردم نیز حضور داشتند دو نفر همیار ورزش همگانی در استان اردبیل معرفی شده و یونس اشکانی و اسماء دشتی دو نوجوان اردبیلی حکم همیار ورزش همگانی را در اردبیل دریافت کرده و سوگند نامه خود را قرائت کردند که در آن بر تلاش جدی برای اشاعه ورزش همگانی تأکید شد.

در این مراسم که در مجموعه توریستی تفریحی شورابیل اردبیل برگزار شد شهردار اردبیل که متولی مدیریت این مجموعه است یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان و مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و یادآور شد: برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی امروز فرزندان این مرز و بوم در اوج غرور و اقتدار و آمادگی قرار داشته و همواره سعی می‌کنند از کیان نظام اسلامی دفاع کنند.

حمید لطف‌اللهیان افزود: ما مجموعه شورابیل را با پیست پیاده‌روی مخصوص برای این همایش آماده کردیم و با کارهای خوبی که در مجموعه شورابیل آغاز شده امیدواریم شورابیل را به عنوان مرجع تخصصی پیاده‌روی عمومی در کشور معرفی کرده و حتی به ثبت برسانیم.

رئیس هیأت ورزش همگانی استان اردبیل در این مراسم گفت: این همایش بزرگ پیاده‌روی که ده‌ها هزار نفر در آن حضور پیدا کرده‌اند علاوه بر شهر اردبیل در سایر شهرهای استان اردبیل نیز با هدف توسعه ورزش همگانی و در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که جا دارد از همکاری شورای توسعه ورزش همگانی در استان و در راس آن از استاندار اردبیل قدردانی کنیم.

مرتضی تاج‌مهر گفت: با تشکیل کمیته تحول توسعه فراگیر و همگانی ورزش همگانی در سطح کشور به دلیل اقدامات خوبی که استان اردبیل انجام داده ما بعد از تهران رتبه دوم را به دست آوردیم که این موفقیت شایسته توجه و قدردانی است.

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌های خوب تحولی در حوزه ورزش همگانی دارد، افزود: باید همه تلاش کنیم تا زمینه یک حرکت ارزشمند و تحولی را در این حوزه فراهم آوریم.

گفتنی است، در این مراسم وحید اخشی رکود طولانی‌ترین شنای سرعت را در اردبیل به نام خود ثبت کرد، همچنین ورزشکاران رشته‌های مختلف رزمی و دفاع شخصی برنامه‌های نمایشی خوبی را در این مراسم به اجرا درآوردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار