کلاهبرداری جدید این‌بار از دانش‌آموزان در اردبیل اولیای دانش‌آموزان را در آستانه سال تحصیلی دچار مشکل کرد.
کد خبر: ۳۰۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 24 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، سه شرکت تولیدی پوشاک که با خانواده‌ها عقد قرارداد کرده بودند تا لباس فرم دانش‌آموزان را به موقع تحویل آنها دهند به یکباره کلاهبردار از آب درآمدند و در ثانیه‌های آخر دست اولیای دانش‌آموزان را در حنا گذاشتند.

اولیای دانش‌آموزان که به نشانه اعتراض در مقابل فروشگاه‌های تولیدی پوشاک جمع شده بودند اعلام کردند که ماه‌ها است مبلغ 20 تا 30 هزار تومان به حساب شرکت یاد شده پول واریز کردند تا در 28 شهریور برای دریافت لباس مراجعه کنند اما به محض مراجعه متوجه شدند که این تولیدی‌های پوشاک تقلبی کلاهبردار از آب درآمده و مبالغ هنگفتی را از اولیای دانش‌آموزان گرفته و فرار کردند.

این خانواده‌ها که به شدت از این وضعیت گله‌مند و ناراحت هستند در واپسین روزهای تعطیلات تابستان و آغاز سال تحصیلی تنها توانستند شکایت و شکواییه‌ای را مطرح کرده تا از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری کنند.

یکی از خانواده‌ها که قبض رسید خود را به خبرنگار فارس تحویل داد تا متقلب بودن شرکت تولیدی پوشاک با شماره ثبت مشخص معلوم شود گفت که این شرکت با بستن فروشگاه خود پا به فرار گذاشته و مبالغ هنگفتی را از بیش از 250 اولیای دانش‌آموزان به جیب زده و فرار کرده است.

علاوه بر این شرکت، دو شرکت دیگر که اولیای خانواده‌‌ها از آن شاکی هستند در چنین اوضاع و شرایطی قرار دارند که اولیای دانش‌آموزان از مسؤولان خواستند به صورت جدی به این موارد کلاهبرداری از اولیای دانش آموزان که به شکل عجیبی طراحی و برنامه‌ریزی شده است رسیدگی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار