در ادامه بیکاری کارگران واحدهای تولیدی ورشکسته
از کشت و صنعت مغان خبر می رسد که بیش از ۱۷۰ نفر از کارگران بخش حفاظت این شرکت از کار خو اخراج شدند.
کد خبر: ۳۰۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 25 September 2016
 
به گزارش تابناک اردبیل، منابع آگاه  خبر دادند که این تعداد از کارگران بخش حفاظت از قسمتهای مختلف شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان به دلیل آنچه که تضرر یا عدم صرفه اقتصادی و نیاز بیش از ظرفیت لازم برای کارفرما (پیمانکار) عنوان شده از محل کار خود اخراج و راهی خانه هایشان شدند.
 
 کارگران اخراجی شرکت کشت و صنعت مغان در گفتگو با آران مغان اظهار کردند: متاسفانه پس از شنیدن این خبر از سوی پیمانکار و جلوگیری از حضور در محل کار، به ناچار جهت تعیین تکلیف و روشن شدن وضعیت موجود به صورت دسته جمعی به بخش مربوطه اداره مرکزی مراجعه کرده و وضعیت را برای آنان تشریح کردیم اما متاسفانه مسئول مربوطه نیز دلیل قانع کننده و درخور توجهی که موجب گشودن گره این مشکل شود ارائه نکردند.
 
 در روزهای اخیر این چندمین باری است که خبرها حكايت از اخراج کارگران از این شرکت دارد و با وجود کاهش شدید تعداد کارگران و پرسنل این شرکت نسبت به چند سال گذشته همچنان وضعیت اشتغال در این شرکت سیر نزولی خود را دنبال میکند و مشخص نیست این پروسه تا کجا ادامه خواهد داشت و چه تعداد نان آور خانواده توسط پیمانکاران مربوطه از این شرکت اخراج، معلق و یا در وضعیت بلاتکلیفی به سر خواهند برد تا این فرایند متوقف شود.
 
 با وجود اینکه اخیرا خبرها از توسعه و نوسازی و تجهیز ناوگان تولیدی صنعتی، شرکت کشت و صنعت مغان داشته و گزارشات منتشر شده از توسعه بخش های مختلف تولیدی و ارتقا سطح کیفی آن خبر میدهد اما اخراج کارگران فصلی و بلاتکلیفی آنان همچنان به یکی از معضلات جدی در این شرکت تبديل شده است.
 
  تعداد کارگران اخراجی رقمی بیش از ۱۷۰ نفر اعلام شده است که بنا به برخی نقل قول ها تعداد كارگران اخراجي از اين شركت به ۲۰۰ نفر هم برسد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
بنده دست کارگر را میبوسم ولی.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
اقای مدیرعامل فعلا با استاندار درسفر خارج از کشور تشریف دارند وقتی برگشتند مشکل این ۱۷۰ نفر را حل میکنند البته اگر اعتبار باشد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار