مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: صدور ویزا برای زائران کربلای معلی در اربعین حسینی از اول محرم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 26 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، چمن‌آرا در نشست هماهنگی مسؤولان دفاتر زیارتی در اردبیل اظهار کرد: زائرانی که قصد اعزام به کربلای معلی برای حضور در اربعین حسینی را دارند، تا اول آبان‌ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه سماح ثبت‌نام کرده و اطلاعاتشان را در این سامانه وارد کنند.

وی تصریح کرد:‌ افرادی که ثبت‌نام کردند باید با مراجعه مکرر به این سامانه ثبت‌نام خود را قطعی کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه کنند تا به تدریج زمینه سفر معنوی آنها به کربلا مهیا شود.

مدیرکل حج و زیارت استان هزینه اعزام به کربلا را 40 دلار به عنوان هزینه ویزا، 25 هزار تومان حق بیمه و 10 هزار تومان حق پرداختی به شرکت‌های کارگزار اعلام کرد.

چمن‌آرا گفت:‌ متقاضیان با اصل ویزا و دو قطعه عکس باید به نزدیکترین کارگزار محل سکونت خود مراجعه کرده و براساس روزشمار اعلام شده نسبت به دریافت دلار و دیگر مقدمات کار اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: از اول ماه محرم صدور ویزا برای زائران آغاز می‌شود که امیدواریم زائران استان اردبیل که قصد پیاده‌روی در مسیر نجف تا کربلا را برای حضور در تجمع گسترده اربعین دارند، با دارا بودن همه شرایط زمینه سفر معنوی به کربلا را برای خود مهیا کنند.

چمن‌آرا بیان کرد:‌ بدون ثبت‌نام در سامانه امکان تردد در مرزها وجود ندارد و همه افراد متقاضی باید در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و با وارد کردن اطلاعات خود و ثبت‌نام قطعی تلاش کنند تا بدون مشکل خاص در این سفر معنوی حضور پیدا کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار