دلایل استعفای مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اعلام شد.
کد خبر: ۳۰۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 26 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، بابک پورپناهی در خصوص دلایل استعفای خود تصریح کرد: بنده به دلایل شخصی و خانوادگی از سمت خود استعفا دادم.
 
وی افزود: من به مدت پنج سال است که در پست‌های مختلفی هستم و در این مدت نیز از وظایف خود در قبال خانواده‌ام دور ماندم؛ به منظور رفع این خلأ از سمت خود استعفا دادم تا بیشتر به مسائل شخصی و خانوادگی رسیدگی کنم.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در پاسخ به اینکه آیا طرح تخلفات مالی این سازمان در شورای شهر اردبیل در این تصمیم تاثیرگذار بوده است، اضافه کرد: استعفای بنده ارتباطی به موارد طرح شده اخیر در شورای شهر مبنی بر تخلفات ندارد.
 
وی با تأکید به اینکه در خصوص مسائل طرح شده از جمله تخلفات مالی در آینده نزدیک نظرات خود را طرح خواهد کرد، متذکر شد: بر اساس جمع‌بندی از نظرات مدیران شهرداری به این باور رسیدم که ممکن است حضور بنده مانع اجرای امورات سازمان فرهنگی ورزشی شود.
 
پورپناهی تصریح کرد: تمامی تصمیمات سازمان فرهنگی ورزشی توسط شهرداری، شورای سازمان و هیئت‌مدیره اتخاذ می‌شود و با توجه به اینکه بنده مدیرعامل هستم و گمان کردم حضورم مانع اجرای امور می‌شود، استعفا دادم.
 
وی متذکر شد: سرپرستی این مجموعه به عظیم مهاجری که سابقاً مدیر فرهنگی مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و یکی از نیروهای توانمند و دلسوز است سپرده می شود.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل همزمان و به صورت ناگهانی روز گذشته از سمت خود استعفا دادند.
به نوشته خبرگزاری مهر، گفتنی است مباحث مربوط به مدیریت و فعالیت های این دو حوزه از جمله مواردی بود که در بحث استیضاح شهردار اردبیل مورد توجه و سوال اعضا شورای شهر قرار داشت.
 
اعضای شورای شهر اردبیل در جلسات پرسش و پاسخ شهردار و نیز در بحث استیضاح به تخلفات مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اشاره کرده بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار