رئیس پلیس انتظامی اردبیل از افزایش ۲۰ درصدی انتقادات به این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 16 October 2016
به گزارش تابناک اردبیل، حسین عبدی اظهار داشت: عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف با بهبود قابل‌توجه همراه است و مجموعه آن موجب شده رضایت شهروندان از پلیس افزایش یابد.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۲۲۴ هزار و ۴۹۰ مورد تماس با پلیس انتظامی استان اردبیل گرفته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش دارد.

رئیس پلیس انتظامی استان تصریح کرد: با وجود کاهش یک‌درصدی تماس‌ها عملیات پلیس دو درصد افزایش دارد و در نیمه نخست سال ۱۱۰ هزار و ۶۹ مورد عملیات انجام شده است.

عبدی با تأکید به اینکه در این مدت ۹۹ هزار و ۷۱۶ مورد راهنمایی از پلیس درخواست شده است، ادامه داد: به غیر از پنج درصد از تماس‌ها که قابل رسیدگی نبوده مابقی رسیدگی شده است.

وی با اشاره به رشد ۴۳.۷۳ درصدی تقدیر شهروندان استان از عملکرد پلیس انتظامی افزود: در نیمه نخست سال هزار و ۷۴۲ مورد از پلیس انتظامی استان تشکر شده و شکایت مردم از عملکرد پلیس ۱۰ درصد کاهش دارد.

به نوشته مهر، وی به کاهش ۱۸ درصدی پیشنهاد به پلیس و افزایش ۲۰ درصدی انتقادات اشاره و تأکید کرد: تلاش بر این است ایرادات عملکرد پلیس نیز اصلاح شود.

رئیس پلیس انتظامی استان امانت‌داری و گشاده‌رویی را دو ویژگی اصلی پلیس انتظامی عنوان کرد و گفت: پلیس به منزله سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و ارتقا منزلت آن به واسطه عملکرد مطلوب ضروری است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فرامرز بخشنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
چندین ماه است در سه راه اتوبوس رانی مخصوصا عصرها بخاطر عدم وجود یک چراغ حتی عدم وجود یک سرباز راهنمایی برای عبور از خیابان گاهی بیش ازبیست دقیقه ترافیک قفل میشود دریغ از یک مامور راهنمایی!! حالا مردمی که این ماجرا ها رو میبینند چطوری ابراز رضایت کنند؟
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
درتایید سخن دوستمان چرا برای تقاطع خیابان شهید باکری باخیابان مالک اشتر چراغ راهنمایی نصب نمیشودو درخصوص راهنمایی ورانندگی باید عرض کنم که درخیابان های شهر معمولا موقع شب مامور راهنمایی ورانندگی کم بوده یا اینکه نسبت به پارک دوبله بی تفاوتندمن نمیدونم چرا در خیابانهای منتهی به فلسطین با اینکه دوربین داره باز پارک دوبله جلوی میوه فروشی های خیام افتضاح است چرا رسیدگی نمیکنند

با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
بهتر است راهنمایی فکری به حال شهر با این همه میوه فروشی وانتی و نیسانی بکند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
باسلام
با دسته گلی که شهرداری اردبیل در خیابان عطایی12 که منتهی به شورابیل میشه به آب داده چون عبور مرور خودروها سخت شده اغلب مردم مسیر یکطرفه رو خلاف میرن راهنمایی رانندگی هم صبح ها میاد نیم ساعت وایمیسته اونجا که بگه منم هستم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار