یادواره ملی شهید اسماعیل اعلمی شهید شاخص کشور ی و 184 شهید ورزشکار اردبیل فردا در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 16 October 2016
به گزارش تابناک اردبیل، اردبیل فردا میزبان یادواره ملی شهید اسماعیل اعلمی، شهید شاخص کشوری و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل است؛ پهلوان حسین رضازاده، سجاد انوشیروانی، احد پازاج، باقری جدی، مجید فرزین و مهیمانانی از فدراسیون وزنه‌برداری جزو میهمانان ویژه یادواره ملی شهید اسماعیل اعلمی هستند.

ایوب بهتاج در این خصوص با اشاره به مدال‌آوری‌های اردبیلی‌ها در میادین قهرمانی و پهلوانی گفت: اردبیل جزو سه استان برتر کشور در مسابقات المپیک و پارالمپیک است.

وی گفت: این خطه در طول تایخ بشریت مهد پرورش قهرمانان و پهلوانان بزرگی است، به گونه‌ای که در دوران انقلاب و هشت سال دوران دفاع مقدس جامعه ورزشی سهم عظیمی را ایفا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای جامعه ورزشی دفاع همچنان باقی است، تصریح کرد: این افتخار بزرگی است که اولین شهید مدافع حرم استان اردبیل شهید دهقانی نیا بود که دان چهار تکواندو را داشت.

 وی گفت: امیدواریم یادواره ملی شهید اسماعیل اعلمی و 184 شهید ورزشکار این استان در شان این شهدا برگزار شود؛ شهدایی که به خاطر مدارج بالای علمی و انسانی می‌توانند الگوهای مناسبی برای جوانان و نسل حاضر باشند.

همزمان با برگزاری یادواره ملی شهید اسماعیل اعلمی شهید شاخص کشوری و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل، قرار است مسابقات کشوری والیبال و فوتسال با حضور 8 استان از فردا در اردبیل آغاز شود.

یادواره ملی شهید اسماعیل اعلمی شهید شاخص کشوری و 184 شهید ورزشکار این استان، ساعت 9 صبح فردا با حضور ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار