سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: در فرصت دو ماهه به شهردار اردبیل برای اصلاح امور همچنان برخی بی‌توجهی‌ها را شاهد هستیم.
کد خبر: ۳۱۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 18 October 2016
به گزارش تابناک اردبیل، علی هدایتی، اظهار کرد‌: هنوز نامه‌ای مبنی بر استیضاح شهردار اردبیل در پارلمان محلی امضا نشده و گمانه‌زنی‌ها در این زمینه شایعه است.

وی تصریح کرد: ما سؤالاتمان را از شهردار پرسیده‌ایم و فرصتی را دادیم تا در عمل بسیاری از اصلاحات و تغییر رفتار را شاهد باشیم که تا کنون این تغییر رفتار و اقدامات از سوی شهردار اردبیل مورد پسند و مقبول نبوده است.
 

 
 سخنگوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه همچنان منتظر تغییر رفتار و رویه شهردار در عرصه مدیریت شهری هستیم و بر این باوریم که باید به جای تقابل فضای تعامل برقرار باشد، گفت: ما در چندین مرحله گزارش عملکرد و برخی از اسناد را از شهردار اردبیل درخواست کردیم ولی پاسخی در این زمینه دریافت نکردیم.

هدایتی افزود: ما انتظار داریم به عنوان نماینده مردم که در پارلمان محلی کار قانون‌گذاری و نظارت انجام می‌دهد، شهردار هر سه ماه یک بار گزارش عملکردی را ارائه کند در حالی که نه تنها گزارش سه ماهه نداده بلکه از ارائه گزارش 6 ماهه به نوعی اجتناب می‌کند.

وی با بیان اینکه ما چیزی را در مسیر اصلاح در اقدامات و فعالیت‌ها احساس نمی‌کنیم و معتقدیم تلاش شهردار برای شکستن رأی استیضاح در پارلمان محلی است، بیان کرد: اگر استیضاح رأی نیاورد، تأثیری در تعامل شورا با شهردار ندارد چرا که ما هنوز در عملکرد شهردار نقاط مبهمی را می‌بینیم که از جمله به کارگیری تعدادی از بازنشستگان، پرداخت نشدن حق بیمه کارگران، خریدهای غیرقانونی همچون دوچرخه‌های گران‌قیمت و... همچنان برای ما جای سؤال دارد.

عضو شورای شهر اردبیل در گفتگو با فارس با بیان اینکه در فرصت دو ماهه به شهردار اردبیل برای اصلاح امور همچنان برخی از غفلت‌ها و بی‌توجهی‌ها را شاهد هستیم، اضافه کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند، به یقین شورا در تصمیم‌گیری جدید متفاوت از گذشته عمل می‌کند چرا که به نظر می‌رسد همچنان پای همکاری شهردار با شورا می‌لنگد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
حضرت آیت الله عاملی با بیان این‌که بازگشایی حریم شیخ صفی تا به مطالبه عمومی تبدیل نشود اتفاقی نخواهد افتاد، ادامه داد: از اهالی می‌خواهیم با تشکیل مجموعه‌ای مدنی، مسئولین را به این امر خطیر ملزم کنند.
عاملی با اشاره به ازدحام فوق العاده جمعیت در مرکز شهر بر لزوم بازگشایی حریم شیخ صفی تأکید و در خصوص از بین رفتن فرصت فعالیت‌های عمرانی در شهر در تابستان گذشته شدیدا گلایه کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار