مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: از اواسط آبان‌ماه وارد پروسه انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل خواهیم شد تا دور جدید فعالیت خانه مطبوعات با برگزاری انتخابات آغاز شود.
کد خبر: ۳۱۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 20 October 2016


خبرگزاری فارس: آغاز پروسه انتخابات خانه مطبوعات از اواسط آبان‌ماه

به گزارش تابناک اردبیل، هادی صباغی در نشست اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل اظهار کرد: با همکاری بانک‌های ملی و توسعه تعاون استان، بیش بر 650 میلیون تومان تسهیلات بانکی در اختیار همکاران مطبوعاتی قرار گرفت.

وی افزود: خانه مطبوعات استان به عنوان ارگان مسؤول صنفی همکاران فعال رسانه‌ای تمام سعی خود را با توجه به خدمات رسانی به این قشر تلاشگر جامعه به کار می‌گیرد تا بتواند حداقل زمینه‌های لازم برای فعالیت صنفی این عزیزان را مهیا کند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: از اواسط آبان وارد پروسه انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل خواهیم شد تا دور جدید فعالیت خانه مطبوعات با برگزاری انتخابات آغاز شود.

صباغی ادامه داد: در شش ماهه گذشته، اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته که از جمله آن سفر بازدید جمعی خبرنگاران استان از پروژه‌های شهرستان مشگین‌شهر و شرکت کشت و صنعت مغان، برگزاری جشنواره ورزشی خبرنگاران استان در رشته‌های دارت، دو و میدانی و شطرنج بانوان و فوتسال، دارت و شطرنج آقایان، برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های استان بود.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس آموزشی خبر نویسی و تیتر در شهریور و مهرماه، برگزاری مراسمات روز خبرنگار و تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان این عرصه و همچنین برگزیدگان و نفرات برتر جشنواره ورزشی و نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان از اقدامات شاخص خانه مطبوعات استان بوده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل در خصوص برنامه‌های آتی خانه مطبوعات استان اظهار کرد: حضور مناسب در نمایشگاه مطبوعات کشور و اعزام تعدادی از همکاران برای بازدید از این نمایشگاه، برگزاری کلاس آموزشی عکاسی در آبان یا آذرماه و تلاش برای برگزاری یک کلاس آموزشی با دعوت از یکی از اساتید کشوری این عرصه در حوزه خبرنویسی از عمده برنامه‌های خانه تا پایان آذرماه است.

صباغی با اشاره به اتمام دوره مسؤولیت ششمین دوره هیأت مدیره خانه در پایان آذر ماه امسال یادآور شد: مدت مسؤولیت این هیأت مدیره تا پایان پاییز امسال است و پروسه برگزاری انتخابات هیأت مدیره از اواسط آبان‌ماه با ثبت‌نام کاندیداهای این عرصه آغاز خواهد شد و در تلاش هستیم در موعد مقرر این مسؤولیت را به نحو مناسب انجام و خانه مطبوعات استان را تحویل منتخبان جدید بدهیم.

صباغی درخصوص این انتخابات گفت: کل این پروسه برابر مقررات و طبق اساسنامه انجام خواهد شد و برای اجرای آن همه اعضای هیأت مدیره حساس و مصر هستند و قطعاً در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: واریز حق عضویت و تکمیل پرونده‌های عضویت اصل اساسی برای کاندید شدن و رای دادن است و ما از اول تا 13 آبان ماه به اعضایی که هنوز پرونده خود را تکمیل نکرده‌اند برای سومین و آخرین بار مهلت داده‌ایم تا اقدام کنند و قطعاً در غیر این صورت، حق رأی و کاندیداتوری نخواهند داشت.

 وی تصریح کرد: اساسنامه میثاق همه است و تلاش خواهیم کرد تا انتخاباتی پر شور و در عین حال قانونی و مطابق اساسنامه انجام دهیم و قطعا انتظار جامعه رسانه استان هم از ما این است.    

صباغی در پایان از همه اعضای خانه مطبوعات استان خواست در مهلت اعلامی پرونده خود را تکمیل کنند تا موردی برای استفاده همه اعضاء از حقوق قانونی وجود نداشته باشد.

 وی افزود: به هیچ عنوان کسانی که اقدامی برای تکمیل پرونده و واریز حق عضویت خود انجام ندهند، حق کاندیدا شدن و رای نخواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار