مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در آستانه فصل سرما با فعال کردن 75 اکیپ راهداری تلاش می‌کنیم تا ایمنی در تردد راحت و سهل را برای مردم فراهم کنیم.
کد خبر: ۳۱۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 21 October 2016

به گزارش تاباک اردبیل، علی رحمتی در نشست هماهنگی طرح‌های زمستانی راهداری با مشارکت پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: در آستانه فصل سرما با فعال کردن 75 اکیپ راهداری تلاش می‌کنیم تا ایمنی در تردد راحت و سهل را برای مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: ما در 12 راهدارخانه استان در آستانه فصل زمستان به اندازه کافی تجهیزات، امکانات و اقلام مورد نیاز را تأمین کرده و یا در حال تأمین آن هستیم تا بتوانیم با مشارکت 410 نیروی انسانی و بهره‌گیری از 233 دستگاه ماشین‌آلات بتوانیم خدمات مناسبی را به هموطنان در راه‌ها و محورهای مواصلاتی ارائه کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه امسال با ارتقا جایگاه حمل و نقل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم با توانمندی نیروی انسانی فعال خدمات شبانه‌روزی را در جاده‌ها به هموطنان ارائه کنیم، گفت: اجرای این طرح جز با همکاری پلیس و خود رانندگان گذری از جاده‌های استان امکان‌پذیر نیست.

رحمتی توجه به حفظ حریم جاده، مناسب‌سازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ممانعت از انباشت نخاله‌ها در کنار جاده‌ها و همچنین نصب علائم هشداردهنده برای رانندگان را ضروری توصیف کرد و افزود: ‌در همه این حوزه‌ها سعی و تلاش فراگیر بر این است تا بتوانیم گام مؤثرتری را در سرعت دادن به خدماتی که مطلوب و کیفی به نظر می‌رسد، فعالیت‌های چشمگیری به انجام برسد.

در این جلسه رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز به آمادگی کامل نیروها و اکیپ‌های پلیس راه برای استقرار در جاده‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: ما در قالب طرح زمستانی تلاشمان را انجام می‌دهیم تا با همکاری دستگاه‌های دخیل بتوانیم تردد ایمن و کم خطری را برای هموطنان فراهم کنیم.

سید حجت‌ فتاحی بیان کرد: پلیس راه تنها تقاضای در نظر گرفتن سرعت مطمئنه و کاهش سبقت‌های غیرمجاز را از رانندگان دارد تا بتواند با کمترین تلفات زمستان امسال را نیز سپری کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار