مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان اردبیل گفت که۵۰۰ روستا نیز به جمع دارندگان اینترنت پرسرعت اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 22 October 2016
به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رزمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساختهای ارتباطات در شهرستان خلخال اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده امسال برای اجرای طرحهای ارتباطی و تقویت زیرساختهای قبلی ارتباطی اعتباری در حدود یک هزار و 100 میلیارد ریال تخصیص داده شده است تا بتوانیم تا پایان امسال طرحهای مورد نظر را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: به خاطر نیازهای روزمره افراد استفاده از اینترنت پرسرعت در دو فاز اجرایی شده که در  فاز نخست 746 روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده و در فاز دوم نیز 500 روستای استان اردبیل به روستاهای قبلی این استان افزوده خواهد شد که این موضوع نشان‌دهنده شرایط مطلوب از ایجاد زیرساختهای ارتباطی در استان اردبیل است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: برای تسهیل در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت برای روستائیان شهرستان خلخال اقداماتی انجام شده است که از جمله می‌توان به نصب آنتن بی‌تی‌اس٬ تقویت امواج تلفن همراه در چهار روستای دورافتاده نمهیل، اوجقازعلیا، کرین و میانرودان درسه بخش مرکزی، شاهرود و خورش‌رستم خلخال و واگذاری تلفن ثابت به اهالی روستاهای کاوان، گندم‌آباد ،آق‌سو و دوستلو اشاره کرد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
مدیران محترم
خبرنگاران محترم
لطفا از واژه های نهضت ، انقلاب و ... برای برنامه های شعاریتان استفاده نکنید آن واژه ها دارای مفاهیم ارزشی و قداست خاصی در میان مردم هستند ؛ بیایید قداست و ارزش آن واژه ها را از بین نبریم

مشابه نهضت آسفالت و ...

ضمنا به کار بردن " نهضت توسعه روستاهای اردبیل با اینترنت پر سرعت" چه مفهومی را بیان میکند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
لطفا نهضت تکاندن درختان برای فروریختن برف را هم به آن اضافه نمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار